اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

طرح تعیین تکلیف شورایاری ها به سرانجام برسد

عضو شورای شهر تهران گفت: طرح تعیین تکلیف شورایاری ها به سرانجام برسد و اعضای شورا در جریان دقیق امور شهر قرار گیرند.

طرح تعیین تکلیف شورایاری ها به سرانجام برسد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی،عضو شورای شهر تهران صبح امروز در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: سه هفته پیش دستخطی را با خط خودم تنظیم کردم و 11 نفر از اعضا در حال امضا بودند که آقای علوی، عضو شورا متوجه شدند و گفتند چیست و گفتم در مورد شورایاری‌ها متنی خطاب به هیئت رئیسه  شورا نوشتم و گفتند چون تخصصی کمیسیون فرهنگی است و توضیحات مفصلی برایم دادند، بنده قانع شدم و نوشته ام را در دفترم گذاشتم ولی تا امروز سه هفته گذشت. 

وی ادامه داد: متن پنج خط است که آن را می‌خوانم؛ ریاست شورای اسلامی شهر تهران، شورایاری‌ها نهادی مردمی و معتمدین مردم محلات شهر تهران هستند و به عنوان بازوی نظارتی شورای شهر تبدیل به درخت تناوری شده‌اند که وظیفه حفظ و حراست و آبیاری و زنده نگه داشتن این درخت با باغبان یعنی شورای شهر است. 

امانی اضافه کرد: بدیهی است قطع و خشک کردن درختان هر چند دردآور و تاسف بار است اما به سرعت انجام می‌شود اما کاشت، پرورش و نگهداری آن زمان‌بر و هزینه‌ساز است. گزارش‌هایی دریافت کرده‌ایم که نوع برخوردهای اخیر شهرداری درباره این نهاد مردمی نگران کننده است؛ لذا استدعا داریم همان گونه که در جریان تبلیغات انتخابات همه ما قول دادیم از هر اقدامی خارج از قانون و تصمیم جمعی شورای شهر در این رابطه خودداری و هر چه سریع‌تر تکلیف ابهام و مانع قانونی ادامه فعالیت شورایاری‌ها را با تعامل با مسئولین عالی رتبه قوای سه گانه کشور روشن کنید.

این عضو شورا گفت: زمانی که دوستان متوجه خبر می‌شوند، ناراحت شده و پیگیری می‌کنند. شهرداری باید بداند ریشه‌اش شورا است و اگر قرار است کاری بکند باید با شورا هماهنگی کند. 

امانی گفت: شورای شهر باید در امورات مختلف شهر از جمله موضوع مسکن و شورایاری ها و سفرها و ... به صورت دقیق قرار گیرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول