اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی برگزار شد

پیمان رضایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با انتخاب اعضای مجمع به عنوان رییس هیات والیبال آذربایجان غربی معرفی شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذربایجان غربی بدون حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران صبح امروز با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال کشور در هتل پارک ارومیه برگزار شد.

در این مجمع که قرار بود با حضور هشت کاندیدای واجد شرایط برگزار شود، جهانگیر سید عباسی و علی وقاری حضور نداشتند، حمید  ساداتی ، یاشار جوادی و میر حسین عامری انصراف دادند و مجمع با حضور سه کاندیدای حاضر به نام های مهدی احمدی ، آیدین رحمانی و پیمان رضایی انجام شد.

در پایان رای گیری از اعضا در نهایت پیمان رضایی توانست ۲۰ رای از ۲۹ رای ماخوذه را به خود اختصاص داده و برای چهار سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان آذربایجان غربی انتخاب شود.

در این مجمع انتخاباتی مهدی احمدی هیچ رای و آیدین رحمانی 9 رای کسب کرد.

پیمان رضایی همچین ریاست هیات والیبال شهرستان ارومیه را نیز بر عهده دارد.

قرار بود این مجمع بر اساس اعلام قبلی و هماهنگی انجام شده بین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و فدراسیون صبح روز شنبه ۱۶ بهمن ماه جاری در محل هتل پارک ارومیه برگزار شود، ولی به دلایلی لغو و به امروز موکول شد.

پیشتر در آخرین مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی بیستم آبان ماه سال ۱۳۹۸ "محمد حضرت پور" شهردار پیشین کلانشهر ارومیه هدایت این هیات را بر عهده گرفته بود که این چنین نشد.

هم‌اکنون ۵۰ هیات ورزشی استانی و ۶۳۲ هیات شهرستانی در آذربایجان‌غربی تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کنند.

انتهای خبر/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول