اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا درسفرهای نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: بر اساس ابلاغیه فرمانده انتظامی کشور طرح کنترل هوشمند بیماری برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط پلیس راه و راهور همچنین سایر بخش‌های انتظامی استان و واحد‌های خدمات رسان و امدادرسان از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا درسفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهادابدال چگنی صبح امروز در جمع خبرنگاران به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی اشاره کرد و افزود: همه ساله با فرا رسیدن فصل بهار و شروع تعطیلات نوروز مردم  بر اساس یک سنت دیرینه برنامه سفر را به شهرهای زیارتی و سیاحتی شدت می‌بخشند.

وی عنوان کرد: محورهای مواصلاتی برون شهری نیز متاثر از این مسافرت‌ها با حجم  بالای ترافیک مواجه می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان افزود: از طرفی با شیوع سویه جدید ویروس کرونا بر اساس ابلاغیه فرمانده انتظامی کشور طرح کنترل هوشمند بیماری برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط پلیس راه و راهور همچنین  سایر بخش‌های انتظامی استان و کلیه واحد‌های خدمات رسان و امدادرسان به منظور انضباط در عبور و مرور، کنترل ویروس کرونا و کاهش جانباختگان ناشی از  تصادفات از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

ابدال چگنی با اشاره به اهمیت شروع طرح کنترل هوشمند مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد:  طبق آیات قرآن هر کس جان یک انسان را نجات دهد گویی جان همه را نجات داده است.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اگر سال گذشته فوتی ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری در استان دو درصد کاهش داشته است مرهون همه زحمات کسانی است که امروز در صبحگاه حضور دارند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول