اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر گچساران در چهارشنبه آخر سال

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارند.

آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر گچساران در چهارشنبه آخر سال

سید حمید افرازیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برپایی مراسم‌چهارشنبه سوری در آخر سال یکی از سنت های دیرین ایرانیان است.

وی بیان کرد: با نزدیک شدن به آخرین‌چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) هرساله شاهد اتفاقات و حوادث تلخ از سوی برخی شهروندان هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به اینکه برپایی صحیح و اصولی این آیین می تواند به جای حوادث تلخ خاطرات خوب را رقم بزند، تصریح کرد: شهروندان این رسم و سنت ایرانی را در فضای باز برگزار کنند و از قرار دادن مواد آتش بازی در دست کودکان و افراد ناشی پرهیز کرده و حضور حداقل یک فرد بالغ و آشنا به نکات ایمنی در محل برگزاری این سنت کهن ضروری است.

افرازیان عنوان کرد:دور شدن از افرادی که نکات ایمنی را رعایت نمی کنند و پرهیز از توقف در مکان های پر خطر به جهت ایمنی در برابر خطر احتمالی اصابت ترکش‌های مواد منفجره به اشخاص بسیار مهم است.

وی گفت: پیش از آنکه منطقه ای که آتش در آن روشن بوده را ترک کنید از خاموش بودن قطعی آتش اطمینان حاصل کنید. 

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به اینکه جهت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی و کمک های اولیه با شماره ۱۱۵(اورژانس ) تماس بگیرید، خاطرنشان کرد: به جهت رها سازی مصدوم از سوانح با شماره ۱۱۲(امداد و نجات) و ۱۲۵(آتش‌نشانی ) تماس گرفته تا بتوانید جان فرد حادثه دیده را نجات دهید.

افرازیان بیان کرد: پرسنل جمعیت هلال احمر گچساران هرساله در کنار اورژانس و ماموران پلیس با آمادگی کامل خدمات لازم را در چهارشنبه آخر سال به شهروندان ارائه می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول