" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اجرای طرح عید هنر و داستان برای دانش آموزان آذربایجان‌غربی

رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره ابتدائی آذربایجان‌غربی گفت: دانش آموزان در تعطیلات نوروز امسال به جای پیک آموزشی و انجام تکالیف نوروزی، در فعالیت خلاقی به نام طرح عید، هنر و داستان مشارکت می کنند.

اجرای طرح عید هنر و داستان برای دانش آموزان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یوسف فرمانی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره ابتدائی استان در راستای اجاری این طرح اظهار داشت: امسال معلمان و آموزگاران از ارائه هرگونه پیک آموزشی به دانش آموزان خودداری کرده و صرفا به راهنمایی دانش آموزان در یکی از دو محور هنری و ادبی در ایام عید بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان می‌توانند از مهارت‌های نقاشی، عکاسی و فیلمسازی برای روایت داستان خود بهره بگیرند.

فرمانی با تبیین و تشریح دو محور هنری و ادبی ،هدف از اجرای این برنامه که جایگزین پیک نوروزی سال های پیش است را فرصتی جهت رشد مهارت های خلاقانه دانش آموزان و همچنین ارتقای مهارت های سواد پایه عنوان کرد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین و لزوم توجه به ساحت زیبایی شناختی و رشد فعالیت های هنری ادامه داد: دانش آموزان می توانند حسب علایق خود در یکی از محور های اعلام شده آثار خود را تحویل مدرسه نمایند.

فرمانی بیان کرد: مدیران مدارس از ایجاد هر گونه فضای رقابتی و رتبه بندی دانش آموزان خودداری نموده و همچنین از ظرفیت سایر دستگاه ها به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مساجد و شهرداری ها در تامین کتب داستانی رایگان برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استفاده کنند.

به گزارش فارس آذربایجان غربی دارای حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی است.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول