اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه فضاهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با وزارت آموزش و پرورش

در راستای اجرای برنامه‌های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، تفاهم نامه همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه فضاهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در راستای اجرای برنامه‌های تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی، مطابق با سند تحول بنیادین، جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان  مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

در این جلسه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد زیر ساخت‌های مناسب جهت کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با اشاره به اینکه سرانه ورزشی کشور در حال حاضر  0.3 متر مربع است، عنوان کرد: با تلاش همکاران برای اولین بار از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با هزینه کردهای مشارکتی شهرداری‌ها، نوسازی مدارس، ادارات کل و ... نابرابری و ضعف عدالت ورزشی و تربیتی را حتی الامکان به برابری مطلوب تبدیل کرد.
صادق ستاری فرد افزود: با رویکرد طراحی، بهسازی و متناسب‌سازی فضاها و اماکن ورزشی، ذفاهم نامه همکاری تنظیم نموده و تلاش می نماییم که تا سال آینده نتایج این تفاهم در ورزش دانش آموزی خود را نمایان کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با  اشاره به این که فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان ویژه دانش آموزان و فرهنگیان باید گسترش یابد گفت : تمام تلاش خود را در راستای گسترش و تحقق برنامه ها و طرح های عدالت محور آموزشی، ورزشی و تربیتی و  اجرایی نمودن تفاهم نامه برای نیل به اهداف عالی تعلیم و تربیت معطوف خواهیم کرد

حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه این  تفاهم نامه در راستای ارتقای سلامت جسمی و نشاط دانش آموزان منعقد شد، گفت: با توجه به ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و به منظور رشد و ارتقای آموزش و سلامت دانش آموزان، این تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت تربیت بدنی و ورزش به منظور ارتقاء و حفظ سلامت همه جانبه دانش آموزان ،ترویج سبک زندگی فعال و دستیابی به اهداف منعقد شد.

عزت خواه در پایان گفت: بر پایه این تفاهم نامه مبلغ یکصدو ۴۵ میلیارد ریال به صورت مشارکتی برای ساخت 7 سالن ورزشی ،40 زمین مصنوعی و 5 زمین ساحلی در مدارس مناطق محروم اختصاص داده شد که مقرر گردید تا سال آینده به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول