اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رهایی قاتل جوان از چوبه‌دار یک روز قبل از اجرای حکم

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از سازش بیست و پنجمین پرونده قتل عمد در آذربایجان‌غربی خبر داد.

رهایی قاتل جوان از چوبه‌دار یک روز قبل از اجرای حکم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از سازش بیست و پنجمین پرونده قتل عمد در آذربایجان‌غربی خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان خوی، فی مابین قاتل و مقتول و چند تن دیگر که به دلیل اختلافات قبلی صورت گرفت، منجر به جراحت طرفین و قتل مرحوم ه-ص گردید.

وی افزود: پرونده پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری ۱ خوی منجر به صدور حکم قصاص نفس محکوم علیه با هویت م - ت گردید و با تایید دادنامه در دیوان عالی کشور و صدور اذن قصاص شرایط اجرای حکم قصاص محیا گردیده بود.

عتباتی ادامه داد: با ورود دادستانی خوی و تلاشهای موثر در جهت برقراری صلح و سازش و با میانجی‌گری و وساطت دادستان، به یمن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) اولیای دم با عمل به سنت حسنه الهی از خون دلبند خود گذشتند تا خانواده‌ای دیگر داغدار نشود و با اعلام رضایت یک روز قبل از اجرای حکم، حیاتی دوباره به محکوم علیه که جوانی ۳۳ ساله بود دادند و فرصت دوباره زندگی را به او بخشیدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول