اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم در دفاع از شیعیان مظلوم عربستان

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در بیانیه خود در دفاع از شیعیان مظلوم عربستان اعلام کرد: اقدام اخیر رژیم فرسوده آل‌سعود بار دیگر نشان داد که حاکمان این کشور تاب و توان شنیدن صدای مخالف را نداشته و در عین بی‌عدالتی دست به این اقدام وحشیانه زدند.

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم در دفاع از شیعیان مظلوم عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در دفاع از شیعیان مظلوم عربستان، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم

حکومت دیکتاتور و متحجر عربستان که در اقدامی وحشیانه دست به اعدام دسته‌جمعی ۸۱ نفر از زندانیان  بالاخص ۴۱ نفر از جوانان شیعه زد،  باید بداند که تاوان سنگینی را پرداخت خواهد کرد و خون جوانان و آزادی‌خواهان عرب به جوش و خروش در خواهد آمد.

این اقدام اخیر رژیم فرسوده آل‌سعود بار دیگر نشان داد که حاکمان این کشور تاب و توان شنیدن صدای مخالف را نداشته و در عین بی‌عدالتی دست به این اقدام وحشیانه زدند.

اما تأسف‌بارتر از این اقدام، سکوت رسانه‌های جمعی مجامع جهانی در سراسر دنیاست  که می‌بایست ندای مظلومیت را مخابره نمایند و اکنون سردر آخور معیشت فرو برده و سکوتی مرگبار اختیار کرده‌اند.

در این شرایط  ظالمانه می‌بایست همه تشکل‌ها  و گروه‌های آزادی‌خواه  پرچم حق‌طلبی را در دفاع از جوانان مظلوم عربستان برافراشته و فریاد هیهات من الذله را سر دهند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم از همه علمای معزز، ائمه جمعه و جماعات، تشکل‌های حوزوی و دینی گروههای سیاسی اجتماعی و هیئات مذهبی درخواست می‌کند با محکوم کردن این اقدام مذبوحانه رژیم دیکتاتور آل‌سعود در دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم برخاسته و این سکوت رسانه‌ای را بشکنند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول