اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در انتخاب مدیران ادارات خودم تصمیم می‌گیرم، گفت: مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند.

مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر رعایت نظم و انضباط اداری در بین مسؤولان ادارات گلپایگان، اظهار کرد: مدیران در جلسات فرمانداری حضور داشته باشند تا تصمیم‌گیری‌ها به موقع انجام شود.

وی با اشاره به اینکه یادمان شهدای گمنام در پارک لاله گوگد و دره شهیدان آن طور که باید ساماندهی نشده است، افزود: یادمان شهدای گمنام شهرستان می‌تواند به مراکز مذهبی فرهنگی تبدیل شود.

عسگریان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی تفکیک قوا مورد تأکید قانون اساسی است و مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند، افزود: صحیح نیست وقتی حکمی صادر می‌شود مدیر اداره به رئیس دادگستری و دادستان نامه اعلام نظر بفرستد چرا که موضوعات شخصی نیست مربوط به عموم مردم است و حق رضایت دادن ندارید و دخالت مدیران پیگیرد قانونی دارد.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه  طبق مصوبه شورای امنیت کشور وظیفه حفظ و حراست از اداره در وظیفه مدیر اداره است؛ گفت:  مدیران ادارات مراقب تخلیه تلفنی از سوی افراد ناشناس باشند.

وی با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی بر روی قیمت کالاهای اساسی، گفت: باید پیش‌بینی لازم و مقدمات ورود مسافران فراهم شود تا غافلگیر نشویم، مدیران ادارات در موقع خروج از شهرستان باید جانشین تعیین و به فرمانداری اعلام کنند.

عسگریان با بیان اینکه گلپایگان از مناطق ممنوعه برای پذیرش اتباع خارجی است، افزود: بکارگیری اتباع خارجی باید با نظر و هماهنگی شورای تأمین انجام شود، مدیران از فرستادن نامه برای پذیرش اتباع خارجی خودداری کنند.

فرماندار گلپایگان  با تأکید بر تلاش مدیران ادارات در جذب اعتبارات و تملک دارایی‌ها، افزود:  قابل پذیرش نیست که یک ریال از اعتبارات شهرستان عودت داده شود.

وی بیان کرد: در راستای رفع موانع تولید باید ضمن جذب سرمایه گذار اشتغال موجود باید حفظ شود.

 عسگریان با بیان اینکه تغییر و تحولات در ادارات یک رویه‌ای عادی است، گفت: ممکن است در انتخاب مدیران مشورت شود، اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم، قابل پذیرش نیست و تقاضا دارم به دنبال تغییرات تحولات در ادارات شایعه سازی نشود.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مردم سال‌های سختی را به دلیل فشارهای اقتصادی و معیشتی پشت سر گذاشتند، گفت: دولت سیزدهم  رویکرد و سیاست گذاری جدیدی در پیش گرفت تا با تلاش مضاعف و روحیه جهادی اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به نظام و مسوولان برگردد.

وی  تصریح کرد: کاهش نزولات آسمانی و کم آبی، تنش‌های سیاسی اجتماعی و تقابل اجتماعی در استان اصفهان و حتی بین استان‌ها ایجاد شده و امسال شاهد افزایش بارندگی‌ها هستیم لذا دولت باید با مدیریت بهینه و سیاست‌گذاری‌ها شرایط را به سمتی ببرد که مشکلات و تنش آبی برطرف شود.

کرامتی  با بیان اینکه باید شرایطی در جامعه فراهم شود تا مردم از دید و بازدیدهای نوروزی استفاده کنند، افزود: کسبه بازار شهرستان شناسنامه دار هستند کنترل بازار کار سختی نیست، با مداخله به هنگام باید از گرانی‌های بی‌مورد، کمبودها، بی‌انضباطی‌ها و رشد بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری، تا ثبات و آرامش در بازار ایجاد شود. 

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول