اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مرزبانان مایه برکت و سربلندی کشور هستند

امام جمعه سیریک گفت: بوی پیراهن خونین یوسف های مرزبان موجب برکات فراوان و مایه سربلندی برای مردم شده است.

مرزبانان مایه برکت و سربلندی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محسن سالاری امروز در یادواره شهدای مرزبان در بخش کوهستک شهرستان سیریک اظهار کرد: در این مدتی که بوی پیراهن های خونین یوسف های مرزبانی در این منطقه پیچیده است برکات فراوانی به مردم شهرستان رسیده است.

وی افزود: خداوند متعال به خاطر وجود چنین شهیدان فداکاری به مردم ما برکت عطا کرده است و باعث ثبات قدم و ایمان مردم ما در راه خداوند و شهدا شده است.

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان این که مسئولین به داد مردم سیریک برسند، عنوان داشت: به هر شکل قانونی که می‌توانید فکری به حال مردم هرمزگان کنید و همانند استان سیستان و بلوچستان که طرح رزاق اجرا شده و مایه گشایش در زندگی مردم شده، در هرمزگان نیز این طرح را اجرایی کنید.

حجت الاسلام سالاری با تصریح بر این که منطقه شرق استان هرمزگان محروم مانده است، بیان داشت: خون شهدا برای کشور ما برکات فراوانی داشته است و آن عزیزان از جان خود برای دفاع از مردم گذشته اند و حالا موقع انجام وظیفه ما در قبال مردم است فقر و محرومیت زیبنده استان هرمزگان نیست و دولت باید طرح‌های ویژه‌ای را برای کمک به معیشت مردم بخصوص مرزنشینان اجرایی کند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول