اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آماده‌باش کامل ادارات قرچک در ایام نوروز

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: ادارات قرچک ایام نوروز در آماده‌باش کامل باشند و مردم نیز با رعایت پروتکل‌ها و عدم سفر به مناطق قرمز و نارنجی از بروز بحران شدیدتر کرونا جلوگیری کنند.

آماده‌باش کامل ادارات قرچک در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرست فرمانداری قرچک صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان، اظهار کرد: از کادر بهداشت و درمان و خانواده‌های پزشکان، پرستاران و تمامی دست‌اندرکاران مقابله با بیماری کرونا تقدیر می‌کنیم که در طول یکسال گذشته با تمام صبر و توان پای کار بودند و برای حفظ سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

وی گفت: تزریق سه دوز واکسن مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا است، زیرا با گذشت مدت زمان زیاد از تزریق دوز دوم، زمینه ابتلا به ویروس در افراد بیشتر می‌شود، بنابراین ضرورت دارد از ظرفیت گروه‌های فعال فرهنگی اجتماعی و تریبون‌ها برای ایجاد پویش تشویق مردم به واکسیناسیون نوبت سوم استفاده شود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: تمهیدات لازم ستاد مدیریت بیماری کرونا برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شود.

فاتحی نژاد بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و انجام آیین زیارت قبور و زیارت بقاع متبرکه، اداره اوقاف و امور خیریه باید نسبت به انجام تمهیدات لازم برای رعایت ضوابط و همکاری با شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی اقدام کند.

وی عنوان کرد: شهرستان قرچک برای سفرهای نوروزی، رعایت شیوه‌نامه‌ها در سیستم حمل‌ونقل، اسکان مسافران در هتل‌ها و مهمانسراهای دارای مجوز، انجام کمک‌های مؤمنانه و نظارت بر صنوف مطابق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف ضروری است و همچنین فعالیت مدارس مطابق دستورالعمل کشوری و استانی باید پیش برود و طوری عمل کنیم که بیش از این به سیستم تعلیم و تربیت خسارت وارد نشود.

این مقام مسؤول یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا، موضوع سلامت روان مردم دچار آسیب شد؛ در حال حاضر با توجه به بهتر شدن شرایط فرصت مناسبی است برای پیشگیری از اختلالات روانی خانوده‌ها، ارائه مشاوره‌های لازم از سوی شبکه داشت و درمان، بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در سطح گسترده انجام شود.

فاتحی نژاد تصریح کرد: ادارات برای ایام نوروز در آماده‌باش کامل باشند و مردم نیز با رعایت پروتکل‌ها و عدم سفر به مناطق قرمز و نارنجی موجب شوند تا مجدد وارد بحران جدید نشویم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول