اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وزارت اطلاعات یکی از پشتوانه های محکم نظام است

جامعه روحانیون اهل سنت استان خراسان شمالی طی بیانیه ای وزارت اطلاعات را یکی از پشتوانه های نظام در برقراری امنیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دینی در کشور دانستند.

وزارت اطلاعات یکی از پشتوانه های محکم نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جامعه روحانیون اهل سنت استان خراسان شمالی ضمن تبریک نیمه شعبان و فرارسیدن هفته سربازان گمنام به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور؛ طی بیانیه ای وزارت اطلاعات را یکی از پشتوانه های نظام در برقراری امنیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دینی در کشور دانستند.

در این بیانیه آمده است، فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام را به نیروهای امنیتی که امنیت و آسایش کشور مرهون فداکاری‌های این عزیزان است؛ تبریک می گوییم. قطعا یکی از ارگان ها و سازمان هایی که در بحث امنیت کشور (امنیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و...) به عنوان یکی از پشتوانه های نظام است، وزارت اطلاعات و فعالیت‌های سربازان گمنام در این تشکیلات می باشد.

در این بیانیه ذکر شده است، در شرایطی که انواع و اقسام بحران‌ها، کشورهای منطقه و حتی جهان را در برگرفته است و کشورهای همسایه ایران با ناامنی های برنامه ریزی شده از سوی استکبارجهانی و اسرائیل غاصب روبرو هستند، این پرسش اساسی برای بسیاری از ما به وجود می‌آید که اگر ایران بزرگ، چنین سربازان گمنامی را نداشت آیا واقعا می‌توانستیم در سایه‌سار و امنیت و آسایش به این همه دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و … دست یابیم؟

در ادامه بیان شده، فلذا ما هرکدام از علماء و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی به عنوان یک فرد ایرانی و به عنوان کسی که در سایه امنیت و آرامش حاکم در کشور زندگی می کند و در سایه این موهبت الهی به فعالیت های دینی و مذهبی و اجتماعی و مدنی خود مشغول هستیم بر خود لازم و ضروری می دانیم به این سربازانی که واقعا گمنام هستند و هیچ کسی از فعالیت های این عزیزان خبری ندارد؛ قدردانی نموده و به این دلاور مردان خسته نباشید بگوییم و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر نماییم.

در پایان این بیانیه آمده است، همچنین از خداوند متعال خواستاریم از شهدای امنیت و کسانی که به خاطر فعالیت های امنیتی خود در راه انقلاب اسلامی و حفظ آرامش میهن عزیزمان جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند؛ الله تعالی سعادت اخروی را برای این شهیدان و سعادت دنیوی را برای خانواده های این عزیزان عنایت بفرماید. آمین یارب العالمین

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول