اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای تور گردشگری نوروزی در شهر زنجان

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از اجرای تور گردشگری نوروزی در زنجان خبر داد و گفت: طرح کوچه نشاط نیز در 3 محله اجرا می‌شود.

اجرای تور گردشگری نوروزی در شهر زنجان

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری اجرایی می‌شود.

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به نورافشانی 10 نقطه از شهر در شب نیمه شعبان بیان کرد: این جشن به صورت عمومی و با حضور شهروندان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان همچنین به برنامه‌های نوروز نیز اشاره کرد و گفت: اجرای کوچه‌های نشاط و زندگی (کوچه رنگی)‌ در ۳ محله شهر زنجان، اجرای نمایش پرفورمنس با موضوع آموزش فرهنگ ترافیک در تاریخ های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اسفند در چهارراه سعدی از ساعت ۱۶ و اجرای کارناوال سه چرخه با استفاده از شخصیت‌های نوروزی و اجرای برنامه‌های آیینی نوروز و بهار در محل پیاده راه سبزه‌میدان در ۲۵،۲۶ و ۲۸اسفند ساعت 16 از برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی همچنین از  اجرای کارناوال شادی به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز( ۲۶ تا ۲۸) در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: فضاسازی شهری به مناسبت نیمه شعبان و ایام نوروز، گلباران مزار شهدا و  اجرای تور گردشگری شهری از اول تا ۱۲ فروردین نیز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ایام نوروز است.

نظری تصریح کرد: اجرای جنگ شادی از اول تا ۵ فروردین در محل پیاده راه سبزه‌میدان، اجرای جنگ شادی، نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی در محل مجموعه تاریخی کارخانه کبریت از ۶ تا ۱۲ فروردین نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در آستانه نوروز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول