اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ویژه برنامه«نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»درنرم‌افزار شاد

ویژه برنامه «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان زنجانی اجرا می‌شود.

اجرای ویژه برنامه«نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»درنرم‌افزار شاد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در کنار نگرانی از ویروس کرونا، نگرانی از مواد منفجره دست‌ساز نکته مهم دیگری است، چرا که با کوچکترین اشتباه منفجر می‌شود و حوادث جبران ناپذیری به وجود می‌آورد.

از جمله مطالبی که در پوسترها برای آگاهی دادن به دانش‌آموزان انجام می‌شود مواردی چون «چهارشنبه سوری را مجازی جشن بگیریم»، «چهارشنبه سوری شاد و بی‌خطر»، «با ماندن در خانه از چهارشنبه سوری آخر سال از شعله‌ور شدن ویروس کرونا جلوگیری کنیم»، «چهارشنبه سوری عامل انتشار ویروس کرونا» و «آتش کرونا را شعله‌ور نکنیم‌» است.

از جمله نگرانی‌ها درباره چهارشنبه آخر سال، انتشار ویروس کرونا به دلیل حضور جمعیت در کنار هم هست، مراقبان سلامت تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزان را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای مردم به ویژه بیماران و سالمندان از نکات آموزشی است که تلاش می‌شود، افزایش آگاهی در این باره صورت گیرد.

مسؤول آموزش سازمان آتش‌نشانی زنجان از اجرای ویژه برنامه «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» گفت: این برنامه با همکاری سازمان دانش‌آموزی اجرایی می‌شود که مخاطبین آن در سطح کشور گسترده است.

امیر حسین کاظمینی با اشاره به اینکه برنامه به صورت لایو و برای کل کشور اجرا خواهد شد، افزود: این برنامه ابتکار استان زنجان برای آموزش دانش‌آموزان است که با همکاری اورژانس، آتش‌نشانی و سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای برنامه ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 اسفندماه است، گفت: در این برنامه تلاش می‌شود از طریق کانال سلامت در سامانه «شاد»، آموزش‌های خود مراقبتی به دانش‌آموزان ارائه شود.

مسؤول آموزش سازمان آتش‌نشانی زنجان ادامه داد: مراقبان سلامت در این طرح به اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی برای دانش‌آموزان در قالب‌های مختلف فیلم و پوستر، متن نوشته می‌پردازند همچنین سفیران سلامت هم در این راستا پویش‌هایی را برگزار می‌کنند تا به همسالان خود آگاهی‌های لازم را ارائه دهند.

وی با اشاره به مخاطرات ناشی از فعالیت‌های چهارشنبه‌سوری به دانش آموزان، اظهار کرد: خانواده‌ها، در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال، از تجمعات غیرضروری و حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند و ترجیحا در این روز همراه فرزندانشان باشند تا بتوانیم از آسیب‌های احتمالی چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنیم.

کاظمینی افزود: این آگاهی بخشی‌ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن چهارشنبه سوری است تا شاهد اتفاقات ناگوار در این روز برای خانواده‌ها و دانش آموزان نباشیم.

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول