اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع): تخلف مدیران یک منکرِ مخرب اجتماعی است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: نباید در میان منکرات مهم‌تری که وجود دارد فقط بر حجاب و عفاف تمرکز کرد چه بسا که تخلف مسؤولان تاثیر به مراتب بیشتری از سایر منکرات در جامعه خواهد داشت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع): تخلف مدیران یک منکرِ مخرب اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در جلسه اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: احیای فریضتین یکی از موضوعاتی است که در مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم مورد توجه ویژه قرار داشته و هم در بعد درونی که شامل خود کارکنان و بسیجیان می‌شود و هم در بعد بیرونی و سطح جامعه اقداماتی برای ترویج آن شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ادامه داد: در خصوص ترویج این فریضه اگر خود کارمندان ادارات که طیف وسیعی از جامعه استان را تشکیل می‌دهند پیشگام باشند قطعا ثمرات آن در سطح جامعه نیز تسری خواهد یافت و لازم است همه مدیران بیش از پیش به این مهم توجه و زیرمجموعه خود را در این حوزه توانمند کنند.

وی با ارائه گزارش جامعی از اقدامات سپاه استان در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نباید در میان منکرات مهم‌تری که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیستم اداری و ... وجود دارد فقط بر حجاب و عفاف تمرکز کرد چه بسا که تخلف مسؤولان تاثیر به مراتب بیشتر و مخرب‌تری از سایر منکرات در جامعه خواهد داشت.

اکبری تصریح کرد: مجموعه سپاه در راستای ترویج این فریضه مهم در جامعه به صورت فصلی و دوره‌ای جلسات مبسوطی برای توانمندسازی کارکنان و بسیجیان دراین زمینه برگزار می‌کند و تولیدات رسانه‌ای و آموزشی بسیاری نیز در این خصوص آماده کرده است.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول