اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مستمری پشت‌نوبتی‌های بهزیستی از فروردین برقرار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور گفت: با توجه به اعتبارات خوبی که به بهزیستی تزریق شده است، مستمری بخش عمده‌ای از پشت‌نوبتی‌های بهزیستی از فروردین سال آینده برقرار خواهد شد.

مستمری  پشت‌نوبتی‌های بهزیستی از فروردین برقرار می‌شود

به گزارش گروه رفاهی و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، «محمد نصیری» معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی آذبایجان غربی با بیان اینکه این استان در حوزه خیر جمعی جز استان‌های پیشگام است، گفت: تاسیس بیمارستان امید، فعالیت خیریه‌ها و مشارکت خیرین در استان نشان‌دهنده نیت‌های بلند مردم در این امور است. 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور مسئولیت و پست و مقام مدیران را یک امانت دانست و افزود: اگر مدیری به جایگاه و مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی به آن سپرده شده جزء به دیده امانت به این جایگاه بنگرد حتماً بازنده است. 

وی با بیان اینکه همه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها مقدس است اما بهزیستی بواسطه ارایه خدمت به افراد مضطر و نیازمند یاری، جایگاه مقدسی و ویژه تری دارد، افزود: امانتداری و ارائه خدمت در این سازمان متمایز بسیار مهم است و باید در مقام اجابت، این ارایه خدمت به بهترین نحو به جامعه هدف انجام شود. 

نصیری، خاطر نشان کرد: با توجه به اعتبارات خوبی که به سازمان بهزیستی کشور تزریق شده است، مستمری بخش عمده‌ای از پشت‌نوبتی‌های بهزیستی از فروردین ماه سال آینده برقرار خواهد شد. 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های ۷ ساله مدیرکل بهزیستی سابق، برای محمدپوری به عنوان سرپرست جدید این اداره‌کل آرزوی موفقیت کرد و گفت: امید است با همت مضاعف در جهت پیشبرد اهداف سازمان و اهداف نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول