اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران و شهدا در سمنان

استاندار سمنان گفت: تأمین مسکن و اشتغال خانواده معظم ایثارگران و شهدا در این استان در اولویت قرار دارد.

تأمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران و شهدا در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران شهدای جانباز «شوق دوباره» با حضور دکتر رییسی، ریاست جمهور ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید و یاد و خاطره شهدای والامقام نظام و استان، گفت: امروز بالاترین دستاورد نظام در کنار نعمت ولایت، امنیت پایدار است که این مهم را مدیون جان‌فشانی، ایثارگری و خون شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: در دولت آیت‌الله رئیسی، فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی موردتوجه بسیار ویژه است.

استاندار سمنان ادامه داد: ما نیز در استان بر اساس اعتقاد قلبی که به حوزه ایثار و شهادت داریم در انتصابات به این مهم توجه ویژه داشتیم و در آینده هم این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رسیدگی و تأمین مسکن و اشتغال خانواده معظم ایثارگران و شهدا در استان سمنان در اولویت امور قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: یکی از شاخصه و اولویت‌های انتصابات در شهرستان‌های استان سمنان علاوه بر توانمندی، فسادستیزی، دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی، تعلق به خانواده ایثارگران و معظم شهدا است.

وی عنوان کرد: در حوزه مباحث مرتبط با خانواده ایثارگران و شهدا در استان سمنان اتفاقات خوبی در حال انجام است و در آینده نیز باقدرت ادامه خواهد داشت.

استاندار سمنان اظهار کرد: امروز با حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، به مناسبت روز شهید آیین گل‌باران گلزار شهدا انجام شد و تمامی مدیران نیز پس از این مراسم در منزل خانواده معظم شهدا حضور یافتند.

هاشمی تأکید کرد: مقابله با آسیب‌های موجود در جامعه در گرو اقدامات مطلوب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است که مدیران استان سمنان باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: به لطف الهی فرزندان ایثارگران و شهدای استان سمنان در عرصه‌های مدیریتی نیز همچون سایر حوزه‌ها با اقدامات جهادی، انقلابی و مطلوب، سرآمد و سرلوحه سایران خواهند بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول