اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تربیت معلمین در تراز انقلاب اولویت باشد/ تولیدمحتوای جهاد تبیین در مظلومیت

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: معلمین در تراز انقلاب باید در جامعه فعالیت کنند.

تربیت معلمین در تراز انقلاب اولویت باشد/ تولیدمحتوای جهاد تبیین در مظلومیت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: باید به طور ویژه در جهاد تبیین کار شود متاسفانه محتوا به اندازه کافی در این زمینه وجود ندارد باید موضوع گزینش معلمان به صورت جدی مورد توجه داشته باشد و افرادی در این حوزه فعالیت کنند که در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از بزرگترین دستگاه‌های دولتی و اداری کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: آموزش و پرورش بیشترین افراد جامعه هدف را در اختیار دارد باید در این راستا جهاد تبیین دیده شود.

* در آموزش نسبت به پرورش پررنگ‌تر عمل کردیم

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: متاسفانه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با اطلاعات اندک وارد مرحله جوانی و نوجوانی می‌شوند در شرایطی که فضای بازی و تخریب‌های مجازی از سوی دشمن صورت می‌گیرد دانش آموزان نمی‌توانند به درستی راه را تشخیص دهند که باید در این راستا کار جدی صورت گیرد.

فخرالدین با بیان اینکه در آموزش نسبت به پرورش پررنگ‌تر عمل کردیم، خاطرنشان کرد: در حوزه پرورش بسیار عقب هستیم متاسفانه در سند ۲۰۳۰ انحرافاتی در این زمینه ایجاد شد و این سند به صورت غیرقانونی توسط افرادی که صلاحیت نداشتند، مورد توجه قرار گرفت.
انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول