اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد/ خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی در مناطق شمالی استان

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه در استان ادامه دارد، گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد/ خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی در مناطق شمالی استان

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه در استان ادامه دارد، گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین بارش در شبانه‌روز گذشته با ۴۶ میلی‌متر باران در ایستگاه لردگان ثبت شده است.

وی افزود: از روز سه‌شنبه محدوده و فعالیت این سامانه بارشی در استان کمتر می‌شود و بیشترین فعالیت را در کوهرنگ، اردل و غرب لردگان خواهد داشت.

نوروزی گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به خصوص برای نیمه غربی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی در نیمه شمالی استان

وی اضافه کرد: برای صبح روز پنج‌شنبه و جمعه کاهش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند برای محصولات کشاورزی در نیمه شمالی مخاطره‌آمیز باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: طی سه روز آینده شاهد پدیده گرد و غبار و کاهش دید در برخی نقاط استان خواهیم بود.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول