اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

مجوزهای کسب و کار 4 دستگاه دولتی تصویب شد

هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در مورد عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه‌های نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصمیم‌گیری شد.

مجوزهای کسب و کار 4 دستگاه دولتی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای هیئت، تشکل‌های بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در روز شنب 21 اسفند 1400 در محل وزارت اقتصاد برگزار شد. 

در نشست امروز  هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در مورد عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گیری شد.

بر اساس این گزارش در پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار ۱۹ عنوان مجوز وزارت نیرو و سازمان‌های تابعه آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها به تصویب رسیده است. همچنین ۳۶ عنوان مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها در این نشست به تصویب رسید.

این گزارش می افزاید: ۱۶ عنوان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه آن نیز به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها  در نشست امروز هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار از تصویب اعضاء این هیئت گذشت.

در این نشست همچنین ۲۸۹ عنوان مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابع آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها مصوب شده است.

این گزارش بیان می دارد؛ وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف هستند، درگاه تخصصی مجوزهای مربوطه را تشکیل داده و به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل و مجوزها را بصورت بر خط صادر نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول