اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تکمیل ۵۱۲ طرح‌های نیمه‌تمام کهگیلویه وبویراحمد چه میزان تسهیلات می‌خواهد؟/آخرین خبر از تسهیلات تبصره ماده 18

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تکمیل ۵۱۲ طرح در استان به ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل ۵۱۲ طرح‌های نیمه‌تمام کهگیلویه وبویراحمد چه میزان تسهیلات می‌خواهد؟/آخرین خبر از تسهیلات تبصره ماده 18

سالار حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح های اقتصادی و تولیدی متعددی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست.

 وی بیان کرد: افزون بر ۵۱۲ طرح در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری آنها به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح‌های یاد شده کوچک و بزرگ هستند، تصریح کرد: طرح بیواتانول باشت یکی از طرح های بسیار خوب است و از مجموعه سرمایه‌گذاری سازمان های توسعه در کشور ایدور، سازمان گسترش صنایع ایران اجرای این پروژه را به عهده دارد.

 حسین پور عنوان کرد: به دنبال این هستیم که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده را از بانک تجارت به عنوان منبع اصلی و بانک ملت به عنوان سندیکای همکار این تسهیلات دریافت کنیم.

 وی گفت: این اقدام موثر باعث رشد خوب این پروژه مهم و تاثیر گذار در باشت خواهد شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه برای این اقدام تاثیرگذار نیازمند همکاری همه مسئولان استانی به خصوص استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت هستیم، خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان به خصوص نماینده مردم گچساران و باشت امیدواریم این میزان اعتبار برای طرح بیواتانول باشت جذب شود.

حسین پور بیان کرد: در گچساران طرح هربی فارمد با اشتغالزایی ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد و پتروشیمی گچساران نیز در مرحله اول با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم در سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی با اشاره به اینکه این دو طرح اشتغالزایی خوبی را ایجاد خواهند کرد، افزود: این دو طرح به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم خواهند کرد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با طرح‌های کوچک و بزرگ موجود در استان امیدواریم در دو سال آینده اتفاقات و تحولات خوبی از لحاظ صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد با همت و تلاش و همکاری مسئولان استان رخ دهد.

حسین پور با اشاره به اینکه از محل تبصره ماده ۱۸ برای توسعه واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اعتباراتی اختصاص داده شد، بیان کرد: افزون بر ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۸ به واحدهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این میزان اعتبار یک هزار و  ۶۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول