اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی شد

مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با حضور 2 کاندیدا برگزار شد و در نهایت حسین بابویی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد.

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی به منظور انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه امروز به ریاست صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و با حضور کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن جلسات استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تعداد ۴ کاندیدا شامل فرشید ارمیان، حسین بابویی، محمد جعفری و حمیدرضا صائبی برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که محمد جعفری و حمید رضا صائبی انصراف کتبی خود را اعلام کردند و رقابت بین دو کاندیدا شامل حسین بابویی و فرشید ارمیان بود.

فرشید ارمیان در این جلسه، اهداف کلان خود را در قالب حاکمیت برنامه محوری و تأکید بر خرد جمعی، تأکید بر جلب حمایت همه جانبه سازمان‌ها و ذینفعان کلیدی، افزایش هماهنگی‌های بین بخشی و برون سپاری فعالیت‌ها، ارتقا و تقویت ساختار فدراسیون، هیأت‌ها و انجمن‌های ورزشی، توسعه منابع مالی پایدار و بازاریابی، تقویت جایگاه‌مندی و مرجعیت ورزش دانش‌آموزی در سطح ملی و بین المللی و توسعه فعالیت‌های علمی آموزشی پژوهشی و فرهنگی عنوان کرد. 

همچنین حسین بابویی دیگر نامزد این مجمع تأکید کرد: بر اساس سند تحول بنیادین باید تربیت تمام ساحتی و تربیت متوازن برای دانش‌آموزان ایجاد شود.

وی افزود: نگاه ما نیز به جشنواره‌ها و مسابقات این است که این رویدادها ابزاری برای تحقق تربیت تمام ساحتی باشد. 

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این مجمع گفت: امیدواریم این مجمع موجب خیر و برکت شود و ان‌شاءالله مسیر رشد و تعالی ورزش دانش‌آموزی که پایه و اساس ورزش ملی در همه ابعاد همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی است را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تربیت تمام ساحتی، هدف اصلی آموزش و پرورش است که تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های ششگانه است که امیدواریم خروجی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به فراهم شدن زمینه و بستر لازم برای تحقق تربیت زیستی و بدنی بینجامد.

در پایان مجمع حسین بابویی با ۴۰ رأی در مقابل ۱۲ رأی فرشید ارمیان، به عنوان رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد. همچنین با آرای مجمع، شهامت عباسی و نرگس تقی‌زاده مقدم به عنوان نایب رئیس فدراسیون، صفدر سلطانی و لیلا علی محمدزاده به عنوان خبره ورزشی فدراسیون و آیت الله دهقان به عنوان نماینده هیأت‌های استانی و عضو هیأت رئیسه  فدراسیون ورزش دانش‌آموزی انتخاب شدند.

فرشید ارمیان در پایان این برنامه به خبرنگار فارس گفت: بحث مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در فرایند تعلیم و تربیتی برگزار شد و نقطه عطفی در برگزاری انتخابات فدراسیون بود که خیلی آزادانه برنامه‌ها مطالعه شد و بر اساس آن، نامزد خود را انتخاب کردند. 

وی افزود: زیرساخت توسعه ورزش کشور، ورزش دانش‌آموزی است که ان‌شاءالله باید تلاش کرد تا توسعه یابد و بتواند به بحث ورزش کشور کمک کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول