اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده های شهدا و جانبازان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سلام مقام معظم رهبری را به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده های شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری فارس، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به وکالت از مقام معظم رهبری سلام ایشان را به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

سردار سرلشکر صفو دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در کنگره بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید سرافراز منطقه ۱۷ تهران گفت: از سوی مقام معظم رهبری  وکالت دارم که سلام ایشان را به همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برسانم. برگزاری اینچنین مراسمی نوعی جهاد تببینی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و در حفظ روحیه ملت ما تأثیرگذار است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معاوف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: تهران قلب تپنده جهان اسلام است و دل‌های مسلمین به سوی تهران و شما خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان الگوی ایثارگری می‌تپد. ایران الگوی برای کشورهای منطقه از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان محسوب می‌شود و ما با شهدا و ولی فقیه خود عهد و پیمان بسته‌ایم که مسیری که شهدا در آن گام برداشتند را ادامه دهیم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه دو میلیون داوطلب بسیجی به فرمان امام (ره) به جبهه رفتند افزود: بیش از 200 هزار شهید تقدیم این انقلاب شد که 20 هزار شهید از تهران است که ۴ هزار نفر از این شهیدان نیز متعلق به منطقه 17 تهران هستند.

وی افزود: شهیدان و ایثارگران ایران را نجات دادند و اگر آن‌ها نبودند کشور ما هم نبود. هشت سال دفاع مقدس و آنچه امام (ره) و شهدا کردند در تاریخ چند هزارساله ایران بی‌نظیر است و این را کسانی که تاریخ را خوانده اند می دانند.

سرلشکر صفوی خاطر نشان ساخت: شهادت یک انتخاب دو سویه است؛ شهید خدا را انتخاب و خدا هم شهید را انتخاب می کند. فرزندان شهیدان عزت و کرامت دارند و اگر شجاعت خانواده شهدا نبود ما هم نبودیم و امروز کشور ما در منطقه و جهان عزتمند است و در مقابل استکبار آمریکا ایستاده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خون فرزندان شهید شما راه کربلا را باز کرد و خون شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد، همان طور که در گذشته مشاهده کردیم که به سر رژیم بعث چه آمد و نیروهای آمریکایی بعد از جنگ 20 ساله در افغانستان به هیچ جا نرسیدند. این موارد به دلیل اقتدار ایران است و این اقتدار را مرهون خانواده شهدا هستیم. باید جهاد تبیین را به صورت جدی پیگیری کنیم و شهدا را با ساخت فیلم و کتاب به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول