اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ازسرگیری کامل آموزش حضوری در آذربایجان‌شرقی/ ثبت اطلاعات اصناف استان در سامانه ایران من

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه آمارهای کرونا رو به کاهش است، اما باید مدیریت و مراقبت جدی صورت گیرد تا رخدادهای آخر سال باعث بدتر شدن اوضاع بعد از تعطیلات نوروزی نشود.

ازسرگیری کامل آموزش حضوری در آذربایجان‌شرقی/ ثبت اطلاعات اصناف استان در سامانه ایران من

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در پنجاهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: سیاست‌گذاری دولت در حوزه واکسیناسیون و پایش و درمان بیماران، نتایج اثرگذاری داشته و نرخ بالای واکسیناسیون حاکی از اعتماد مردم به مجموعه دولت و نظام بوده است.

 وی با اشاره به اینکه آمار واکسیناسیون دز اول و دوم در استان وضعیت خوبی دارد، افزود: برای افزایش ضریب دز سوم نیز باید یک اهتمام و حرکت جدی از سوی همه بخش‌ها صورت گیرد که استمرار طرح شهید سلیمانی یکی از اقدامات ضروری در این زمینه است.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار پایین ثبت اطلاعات استان در سامانه "ایران من"، از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی خواست تا با جدیت بیشتری نسبت به اطلاع‌رسانی و توجیه اصناف و فعالان صنفی برای ثبت اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت کنترل‌های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی استان، از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعیت هلال احمر استان خواست تا با استقرار کارشناسان خود در این مرزها، کنترل‌های لازم را بر تردد مسافران انجام دهند.
 
خرّم خطاب به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هم تأکید کرد: تمهیدات و مقدمات لازم برای ازسرگیری کامل آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها از سال تحصیلی آینده پیش‌بینی شود تا شاهد افت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نباشیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی به فرمانداران استان نیز دستور داد در ایام پایانی سال، ضمن نظارت بر رعایت قیمت و کیفیت محصولات عرضه‌شده در سطح بازار، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز خرید و همچنین ادارات و بانک‌ها به طور جدی نظارت کنند.

انتهای پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول