اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرماندار جدید بیجار معرفی شد/معاون استاندار: از همه سلایق در مدیریت‌ها استفاده می‌کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: برای مدیریت استان بنا استفاده از همه سلایق است و گرایش سیاسی مهم نیست.

فرماندار جدید بیجار معرفی شد/معاون استاندار: از همه سلایق در مدیریت‌ها استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مهدی رمضانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار بیجار که در سالن سینما آزادی برگزار شد گفت: در مدیریت بنا استفاده از همه سلایق است و گرایش سیاسی مهم نیست، بلکه مهم، خدمت به مردم و اینکه حس کنند نظام به آنها خدمت می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسلام قابلیت تمدن‌سازی دارد، گفت: جمهوری اسلامی می‌تواند مبنای یک تمدن باشکوه اسلامی باشد و نوع جدیدی از حکومتداری را به دنیا معرفی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با یادآوری تحریم‌ها و فشارهای وارده بر جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: در این ۴۳ سال خدمات قابل توجهی در کشور صورت گرفته است.

رمضانی با بیان اینکه در کردستان نیز خدمات زیادی انجام شده است، افزود: به عنوان‌ نمونه ۱۰۰ درصد جمعیت کردستان از نعمت برق و ۹۹.۷ درصد هم از نعمت گاز برخوردارند.

وی در ادامه پیرامون انتظارات از فرماندار جدید گفت: برنامه‌ریزی دقیق مبتنی بر واقعیات و شناخت و استفاده از همه ظرفیت‌ها، تعامل با نخبگان، تشکیل کارگروه‌های مختلف دیپلماسی کشاورزی اقتصادی و . ..همگرایی با جریانات سیاسی، تعامل حداکثری با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت سمن‌ها از مهمترین این انتظارات است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فرماندار باید خرد جمعی را سرلوحه کار قرار دهد و با اندیشه‌ورزی مدیریت مبتنی بر علم داشته باشد.

خط قرمز تمامی مدیران و مسوولان خدمت به مردم باشد

 

فرماندار سابق بیجار نیز در این مراسم گفت: خط قرمز تمامی مدیران باید خدمت به مردم پر افتخار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

علی‌اکبر ورمقانی اظهار کرد: خدمت در دیار گروس از افتخارات دوران مدیریتی بنده بوده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشم در دوران مدیریتی در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام بوده است گفت: خط قرمز تمامی مدیران باید خدمت به مردم باشد.

ورمقانی با اشاره به فرهنگ غنی بیجار گفت:  سعی شد تئاتر وتار را در بیجار برای همیشه ماندگار کنیم و نباید در آینده هیچ خدشه‌ای به آن وارد شود چرا که هنرمندان بیجار حرف برای گفتن دارند.

وی بیان داشت: در حوزه اقتصادی بیشترین جلسات رفع موانع تولید در این شهرستان برگزار شده است و تلاش شد تا مشکلات مردم در حوزه اقتصادی برطرف شود.
وی اضافه کرد: در حوزه زیرساخت تلاش‌های زیادی علی‌رغم تمام محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌ها اقدامات بسیاری در حوزه گازرسانی، آبرسانی در روستاها و آسفالت جاده‌ها صورت گرفت.

به گفته ورمقانی، در حوزه زیرساخت‌ها بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه مصوب شده است.

فرماندار سابق بیجار افزود: مردم بیجار قدردان زحمات نظام هستند اما متاسفانه در بعد سرمایه‌گذاری غیردولتی در بیجار آنچنان کاری صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: باید سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در بیجار ترغیب کنند در حالیکه در مرکز استان مانع ورود سرمایه‌گذاران به این شهرستان می‌شوند.

نیروی انسانی ظرفیت بزرگی برای توسعه بیجار است

فرماندار بیجار با عنوان اینکه نیروی انسانی ظرفیت بزرگی برای توسعه شهرستان است، گفت: تلاش می‌کنیم از این ظرفیت مغفول مانده استفاده کنیم.

احمدرضا قاسمی اظهار کرد: مردم این شهرستان هرگز برای نظام هزینه‌تراشی نکرده و سرمایه‌ای قابل اتکا برای همه مسئولین هستند.

به گفته فرماندار جدید بیجار‌، مردم دیار گروس همواره در انتخابات مشارکت حداکثری داشته‌اند و این‌ نشان از پای کار بودن مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از سرمایه‌های موجود فکری و نخبگان افزود: باید به اشتغال شهرستان بپردازیم.

قاسمی از برنامه‌ریزی برای ترسیم افق چهار ساله شهرستان خبر داد و گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم در سال جدید شهرستان بیجار را دریابند و نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

امام جمعه بیجار نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات فرماندار سابق گفت: جایگاه مدیریت؛ امانتی است الهی که به انسان محول شده است.

حجت‌الاسلام علی مرادی با بیان اینکه مدیریت‌ها ماندگار نیست گفت: اصل مهم در مدیریت اسلامی قدردانی و تقدیر از زحمات مدیران گذشته است.

وی افزود: مدیران و‌ مسوولان مسوولیتی که عهده‌دار می‌شوند امانت تلقی کنند چرا که اگر مسئولیت امانت تلقی نشود در حق نظام و مردم خیانت کرده است.

وی به سخنی از رسول اکرم اشاره و بیان کرد: حضرت رسول اکرم نیز در حدیثی می فرمایند مسولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم خدمت کند.

امام جمعه بیجار اظهار کرد: مدیر جامعه اسلامی باید بداند که منصب و مقامی که در اختیار اوست، یک ودیعه الهی است که خیانت به آن، خیانت به خداوند محسوب می شود.

در این مراسم از زحمات چهار ساله علی‌اکبر ورمقانی تقدیر و احمدرضا قاسمی به عنوان فرماندار جدید بیجار  منصوب شد.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول