اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مهلت ثبت‌نام دوره‌ فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام دوره‌ فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزای فارس، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد. اصلاحات جدید مربوط به این دفترچه منتشر شده است و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور کنند.

براساس این گزارش، متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

محمدولی جلیلوند

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول