اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه همکاری‌های تجاری تاجیکستان و چین

همایش مشترک تجاری تاجیکستان و چین با شرکت نمایندگان نهادهای دولتی و محافل کسب و کار دو کشور برگزار شد.

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه همکاری‌های تجاری تاجیکستان و چین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، همایش مشترک تجاری تاجیکستان و چین با شرکت نمایندگان نهادهای دولتی و محافل کسب و کار دو کشور برگزار شد.

وزارت امور خارجه تاجیکستان با اعلام این مطلب گفت این همایش با هدف اجرای توافقات حاصل شده در جریان ملاقات روسای جمهور دو کشور در زمینه گسترش همکاری های اقتصادی و همچنین جذب شرکت های چینی به روند تسریع صنعتی سازی این کشور صورت گرفت.

در جریان این همایش نمایندگان کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی، وزارت صنایع و فناوری های نوین و کمیته مالیات تاجیکستان به نمایندگان شرکت های چینی فرصت های سرمایه گذاری، زمینه های حقوقی و شرایط مطلوب فعالیت در قلمرو این کشور را توضیح دادند.

در این همایش که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد سفیر تاجیکستان در پکن، ریاست کمیته دولتی سرمایه گذاری  و مدیریت اموال دولتی چین، کمیته دولتی چین در امور اصلاحات و توسعه، دبیرکل انجمن توسعه کارخانه های چینی در خارج، نمایندگان وزارت و نهادهای دولتی و شرکت های تاجیکی و چین، در مجموع 150 نفر شرکت کردند.

همایش مذکور با ابتکار سفارت تاجیکستان در پکن، کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی این کشور در همکاری با انجمن توسعه شرکت های چینی در خارج سازماندهی و برگزار شد. 

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول