اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رئیسی در جمع خبرنگاران: بیشترین اعتبار سفر استانی به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافت

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه ماندن کشاورز در روستا نیازمند ایجاد جاذبه است، گفت: در سفر به استان مازندران و گلستان بیشترین اعتبار به کشاورزی اختصاص پیدا کرده است که مشکلات کشاورزی در زمان کوتاه رفع می‌شود.

رئیسی در جمع خبرنگاران: بیشترین اعتبار سفر استانی به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امشب پس از جلسه شورای اداری مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از محورهای مهم که مورد توجه دولت است توسعه کشاورزی است.

وی اضافه کرد: در روستا زیرساخت‌هایی را به برکت انقلاب اسلامی آماده کردیم، اما برای ماندن کشاورز در روستا نیاز است که جاذبه ایجاد کنیم و باید زمینه‌ای ایجاد کنیم که کشاورزی در روستا مقرون به صرفه باشد.

رئیس جمهور گفت: در سفر به استان مازندران و گلستان بیشترین اعتبار به کشاورزی اختصاص پیدا کرده است که مشکلات کشاورزی در زمان کوتاه رفع می‌شود.

وی ادامه داد: خرید محصول تضمینی در دستور کار است و بخشی از اعتبارات توسعه کشاورزی علمی بوده تا بتوانیم تحول مناسبی در این حوزه انجام شود.

رئیس جمهور در ارتباط با اجرای کریدور شمال به جنوب، افزود: نخستین بازدید ما از این بندر بوده است، امکانات خوبی دارد، این بندر با آن چیزی که باید باشد تفاوت دارد، قابلیت این بندر توسعه فعالیت‌های صادراتی و واردات غلات که مورد نیاز کشور است، البته باید به سمت استقلال در تولید کالاهای اساسی ورود پیدا کنیم.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های بندر امیرآباد به نحوی که مازندران را در بحث صادرات توانمند کند، این بندر حتی مورد توجه روس‌ها نیز بوده است که این بندر باید زیرساخت مناسب برای توسعه صادرات را نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم نساجی باید جای مناسبی برای برگزاری مسابقات داشته باشد، سؤال کردم که استاندار و وزیر ورزش گفتند که پیگر کار نساجی هستند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای تعین تکلیف بازی نساجی نیاز به زمان داریم و حداکثر چهار ماه ورزشگاه آماده می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول