اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ترافیک سنگین در خروجی جاده کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به جمعه پرترافیک در محورهای خروجی شمال، گفت: شاهد ترافیکی سنگین در مسیر خروجی محور کندوان و ترافیکی نیمه‌سنگین در مسیر خروجی سوادکوه هستیم.

ترافیک سنگین در خروجی جاده کندوان

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران ، با اشاره به بازگشایی محور کندوان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین مقطعی در مسیر خروجی محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به انسداد محور هراز تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری، گفت: وضعیت تردد خودروها در محور سوادکوه نیمه‌سنگین و در محور کیاسر به‌ شکل پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی جاده‌ها، تصریح کرد: باتوجه به بارش باران در گردنه‌های شمال، احتمال ریزش سنگ و رانش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی وجود دارد.

جهان‌تاب با توصیه بر اینکه باتوجه به شرایط جوی و ادامه بارش در محورها لازم است جوانب احتیاط اندیشیده شود، یادآور شد: رعایت فاصله طولی و قوانین، پرهیز از سرعت و سبقت و حرکات مخاطره‌آمیز و  پرهیز از توقف‌های غیرضروری در محورهای شمال به‌ویژه مناطقی که در با تابلو هشدار مشخص شده، مورد تأکید است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول