اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دسترسی 960 خانوار روستایی مانه‌وسملقان به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی ۲ سایت تلفن همراه جهت برخورداری اهالی چهار روستای مانه و سملقان در قالب 964 خانوار پرسرعت خبر داد.

دسترسی 960 خانوار روستایی مانه‌وسملقان به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعلی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی ضمن اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره مندسازی روستاها از پوشش همراه و اینترنت، اظهارکرد: در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی در سطح استان و بهره مندی شهروندان از خدمات اینترنت پرسرعت، با تلاش و پیگیری انجام‌شده، با ارتقا ۲ سایت تلفن همراه، چهار روستای دشتک سفلی، دشتک علیا، چخماقلو و گرمک شهرستان مانه و سملقان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی گفت: با ارتقا این ۲ سایت ۹۶۴ خانوار این روستاها با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۸۸۸ نفر از نعمت اینترنت همراه بهره مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (یو.اس.اُ) سرمایه‌گذاری شده است، به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد و افزود: در استان برای تحقق پوشش تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و ایجاد توازن در توزیع زیرساخت های ارتباطی به جد تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: توسعه و بهبود مستمر کیفیت زیرساخت ها و خدمات ارتباطی روستاهای استان و دسترسی مردم به ارتباطات پایدار، باکیفیت، پر سرعت و ایمن بر بستر شبکه ملی اطلاعات، طعم شیرین خدمات فناوری اطلاعات برای رونق زندگی و کسب و کار در روستاها و ایجاد عدالت‌ اجتماعی از مسیر عدالت‌ ارتباطی را فراهم کرده است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول