اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

زمینه ایجاد امضاهای طلایی از بین برود/ فعالیت پایدار تولیدکنندگان فراهم شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه باید زمینه ایجاد امضاهای طلایی را به حداقل برسانیم، گفت: مسؤولان باید شرایط را برای فعالیت فعالان اقتصادی فراهم کنند و بند مشکلات را از پای آنها بردارند.

زمینه ایجاد امضاهای طلایی از بین برود/ فعالیت پایدار تولیدکنندگان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز در دیدار با نخبگان و فعالان اقتصادی و تولیدی در سالن اجتماعات اداره‌کل گمرک مازندران، اظهار کرد: باید فضای مطلوب برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعتی مهیا شود تا آنها با آسودگی لازم دست به ایجاد اشتغال، تولید و ارزآوری بزنند.

وی گفت: انتظار دولت از مسؤولان استانی و شهری این است که زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی نگذارند و زنجیرها و مشکلات را از پیش پای آنها بردارند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه مورد قبول نیست فعالان اقتصادی در جلسات از بی‌جواب ماندن درخواست‌ها، نامه‌بازی بین ادارات، بی‌توجهی به تقاضاها و نامه‌های‌شان صحبت به میان بیاورند، تصریح کرد: باید در شرایط اقتصادی کنونی کشور و هجوم انواع تحریم و مشکلات دست فعالان اقتصادی و تولیدکنندگانی که ارزآوری دارند، دست به تولید، اشتغال، درآمدزایی و کم کردن نرخ بیکاری می‌زنند را به گرمی بفشاریم و حمایت اصولی و مطلوب داشته باشیم.

خاندوزی با اشاره به اینکه بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در درد دل‌های خود با اشاره به مشکلات و موانع به ملاحضات بخشی‌نگری و سلیقه‌‌های فردی مدیریتی مسؤولان سخن می‌گویند، ادامه داد: باید با تلاش شبانه‌روزی زمینه ایجاد امضاهای طلایی را به حداقل برسانیم هرچند در این مسیر همچنان در اول راه هستیم و باید کار زیادی انجام شود.

وی افزود: باید فعالان اقتصادی را در مسیر تولید کمک کنیم و زمینه برای فعالیت پایدار آنها فراهم شود همچنین از مدیریت عالی استان و شهرستان درخواست دارم زمینه را برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

وزیر اقتصاد با اعلام اینکه پیشرفت اقتصادی و حرکت به سمت رشد و توسعه بدون اصلاحات، بدون انقلاب اداری و بروکراسی اجرایی کشور حاصل نخواهد شد، بیان کرد: باید تلاش‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها با تحولات اداری در خروجی‌ها بیشتر خود را نشان دهد و رشد همه مؤلفه‌ها در اقتصاد و رشد اقتصادی نمایان شود.

به گزارش فارس، وزیر اقتصاد و دارای همزمان با هفدهمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران بر سر مزار شهدای گمنام واقع در پارک نوید حاضر شد و پس از قرادت فاتحه و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از پل در حال ساخت ماشلک و روند پیشرفت فیزیکی کتابخانه برادران لر را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول