اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مخالفت ضرغامی با تخریب واحدهای گردشگری در سواحل آزادسازی شده

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تخریب واحدهای گردشگری در سواحل که سبب اشتغالزایی و رونق گردشگری شده اند مخالفم و حتماً با ریاست جمهور در این باره رایزنی خواهم کرد.

مخالفت ضرغامی با تخریب واحدهای گردشگری در سواحل آزادسازی شده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری به شهرستان رامسر سفر کرد.

وی با حضور در گلزار شهدای بهشت زینبیه با آرمان‌های شهدای والا مقام شهرستان رامسر تجدید میثاق کرد و دستور داد مزار پدران و مادران شهدا که فرزندان عزیزشان در راه حفظ انقلاب و امنیت به مقام والای شهادت رسیدند به‌طور ویژه گل آرایی و با نصب المان‌هایی دیده شود.
 


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه از سواحل شهرستان بازدید کرد و  پاسخ به سوالی درباره تخریب واحدهای گردشگری در سواحل عنوان کرد؛ با  تخریب مراکز گردشگری ساحلی که سبب اشتغالزایی و رونق گردشگری شدند، در طرح آزادسازی سواحل مخالفم هستم و حتماً با ریاست جمهور در این باره رایزنی خواهم کرد.

ضرغامی از واحدهای صنایع دستی، موزه مردم‌شناسی و گردشگری در دهکده ساحلی و پلاژ شهرداری رامسر بازدید کرد و توسعه این واحدها را نماد بزرگ جذب گردشگران و مسافران عنوان کرد.
 


وی با حضور در مزار شهدای گمنام در مصلی جواد الائمه (ع) شهرستان رامسر با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید میثاق و سپس ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان رامسر حجت الاسلام محمود علیخانی از مصلی نیز بازدید کرد.

ضرغامی از هتل پارسیان رامسر بازدید و این هتل را نماد بزرگ توسعه گردشگری و یکی از هتل‌های گردشگرپذیر و نمونه رامسر معرفی کرد.
 


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از باغ ۳۳ هکتاری که با تلاش نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر روند احیای آن در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی عملیاتی می‌شود بازدید کرد.

ضرغامی از روند توسعه و ساخت ترمینال و اپرون و تملک زمین‌های دو طرف باند برای طرح‌های آینده توسعه فرودگاه شهدای رامسر بازدید و نیاز فرودگاه به دستگاه کمک ناوبری مطرح شد که از سوی شرکت فرودگاه‌های کل کشور در حال پیگیری است.
 


انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول