اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پرتاب ماهواره نور اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند/ نظارت بر بازار شب عید تشدید شود

امام جمعه پل‌دختر گفت: پرتاب ماهواره نور2 توسط نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران در مدار 500 کیلومتری یک موفقیت ارزش‌مند است که بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان و جبهه استکبار کشاند.

پرتاب ماهواره نور اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند/ نظارت بر بازار شب عید تشدید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ارسال ماهواره برقاصد به فضا توسط نیروهای هوا و فضای سپاه اظهارکرد: این ماهواره بانک اطلاعاتی رامنتقل و حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله را پیش بینی می‌کند که این اقدام از افتخارات ایران اسلامی است.

وی افزود: این اتفاق مبارک در انظار دنیا بود و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را عصبانی کرد چرا که ثابت شد تحریم‌های‌حداکثری بر علیه ایران بی اثر است و ما می‌توانیم لبیک گفتن به ندای فرمانده و مقتدایمان است.

امام جمعه پل‌دختر به سفر وزیر کشور به شهرستان اشاره کرد و گفت: این سفر را برای شهرستان مایه خیر و برکت می‌دانیم که پس از بازدیدهایی از طرح‌های خسارت دیده از سیل به ویژه جاده پل‌دختر _خرم‌آباد و دیواره ساحلی، وزیر کشور برای فعالیت مجدد جاده و امتداد دیواره ساحلی شهر پل‌دختر رایزنی‌های لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: در فرصتی که در سفر وزیر کشور به پل‌دختر پیش آمد امهال وام‌های سیل زدگان و مشکلات معیشتی برای وی مطرح شد که بلافاصله از طریق تماس تلفنی پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام و مقررشد استاندار لرستان موضوع را مکتوب از وزیر درخواست و پی‌گیری آن از طریق رییس جمهور انجام شود.

موسوی برضرورت نظارت جدی و میدانی بربازار شب عید ازسوی ستاد تنظیم بازار در پل‌دختر تاکید و یادآورشد: با توجه به روزهای پایانی سال ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور میدانی و جدی از ایجاد التهاب و افزایش قیمت خودسرانه و متشنج شدن بازار جلوگیری کند.

وی به سالروز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و با گرامی.داشت یاد و خاطره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان افزود : هر چه امروز داریم به عزت و بزرگی شهدا و به پاس مجاهدت‌های آنها است که هر کدام از ما وظیفه داریم برای بزرگداشت این روز و به پاس خون شهدا در حد توان گامی برداریم.

امام جمعه پل‌دختر به تحولات منطقه اشاره کرد وگفت: با وقوع جنگ روسیه و اوکراین به کشورهای دنیا ثابت شد که غربی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: این اتفاق تاثیر مستقیم روی اقتصاد کشورهای و افزایش نرخ تورم به ویژه در آمریکا گذاشته و با جلوگیری از مبادلات و صادرات کاالاها این جنگ روی اقتصاد دنیا به ویژه غربی‌ها و آمریکا تاثیر مستقیم گذاشته و با این وجود غرب دچار استیصال شده است.

موسوی یادآورشد: رژیم جعلی صهیونیستی از طرفی با روسیه رابطه گرم دارد از طرف دیگر دست او در دست آمریکا و اروپا یخ زده و به چوب ۲ سر نجاست تبدیل شده و سردر گم شده اما آنچه مهم است راهبرد جمهوری اسلامی مبنی بر توقف جنگ و راه حل آن از  طریق دیپلماسی است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول