اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کلنگ‌زنی پتروشیمی بهشهر با حضور وزیر کشور/ رفع مشکل ۶۰ هزار نیروی بیکار ثبت‌نام شده در شرق مازندران

احمد وحیدی وزیر کشور، در آیین کلنگ‌زنی پتروشیمی مازندران در بهشهرگفت: در این منطقه با همه ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، آبزیان و گردشگری باید به فکر صنعت سبز در مازندران باشیم.

کلنگ‌زنی پتروشیمی بهشهر با حضور وزیر کشور/ رفع مشکل ۶۰ هزار نیروی بیکار ثبت‌نام شده در شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، احمد وحیدی وزیر کشور در آیین کلنگ‌زنی پتروشیمی مازندران در شهرستان بهشهر اظهار کرد: در این منطقه با همه ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، آبزیان و گردشگری باید به فکر صنعت سبز در مازندران باشیم.

وزیر کشور گفت: طبیعت بی‌نظیر مازندران، بزرگترین نعمت است و توافقات زیست‌محیطی برای پتروشیمی اخذ شده و جای قدردانی است که محیط‌زیست اولویت اصلی است.


وحیدی افزود: موافقت محیط‌زیست جلب شده است و با توجه به شرایط و ضوابط محیط‌زیستی و تولید در این شرکت می‌تواند توسعه خوبی در پیشرفت و اشتغال داشته باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه، ظرفیت اصلی مازندران در بحث کشاورزی، صنعت و گردشگری است، گفت: باید در کنار این موارد، برای توسعه و برای رضایت مردم گام برداریم.

در آیین کلنگ‌زنی پتروشیمی مازندران در حسین‌آباد بهشهر، علی رمضانی، شرکت سهامی پتروشیمی مازندران در مردادماه ۱۳۹۹ تأسیس و مجوز خود را اخذ کرد.

رمضانی در نظر دارد در زمین ۹۰ هکتاری فعالیت خود را با ۸۰ هزار میلیارد تومان و ۷۵ هزار نفر نیرو برای تولید پلی‌اتیلن در این پتروشیمی اقدام کند.


غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: پتروشیمی‌مازندران در بهشهر بیانگر دیدگاه مسؤولان کشوری و استانی و اخذ فرآیند توسط محیط زیست است.

وی بیان کرد: ۶۰ هزار نیروی بیکار ثبت‌نام شده در شرق مازندران داریم که ایجاد این اشتعال به توسعه اشتغال کمک می‌کند.

شریعتی افزود: با استفاده از ظرفیت نیروهای بیکار در منطقه با افتتاح این‌ پروژه بیکاری در منطقه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول