اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستور رئیس جمهور بر تسریع در تکمیل اسکله «رو رو ریلی» بندر امیرآباد

رئیس جمهور پس از بازدید از بندر امیرآباد و اسکله درحال ساخت «رو رو ریلی» این بندر، دستور تسریع در انجام این پروژه مهم را صادر کرد.

دستور رئیس جمهور بر تسریع در تکمیل اسکله «رو رو ریلی» بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، روز جمعه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و اسکله امیرآباد استان مازندران از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این بندر در مسیر رسیدن به سطح مطلوب و تکمیل تمامی ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

وی  با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کارخانجات صنعتی و تولیدی در حاشیه این بندر، اظهار کرد: بندر امیرآباد از ظرفیت‌ها و زمینه‌های فراوانی برای توسعه برخوردار است و نباید این ظرفیت‌ها معطل بماند.

رئیس جمهور افزود: در مسیر توسعه‌یافتگی و احداث کارخانه‌های تولیدی و صنعتی لازم است سازمان محیط زیست علاوه بر توجه به مسائل زیست محیطی، مسیر توسعه یافتگی بندر را تسهیل کند.

رئیس جمهور پس از بازدید از بندر امیرآباد و اسکله در حال ساخت «رو رو ریلی» این بندر، دستور تسریع در انجام این پروژه مهم را صادر کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح/ی43

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول