اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمک ۹۸ میلیارد تومانی از سوی مراکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال جاری ۹۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان به نیازمندان انجام شده است که از این میزان ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۷۵ میلیارد تومان کمک غیر نقدی بوده است.

کمک ۹۸ میلیارد تومانی از سوی مراکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین تجلیل از فعالان مراکز نیکوکاری استان با اعلام بهره مندی ۳۵ موسسه خیریه استان از سامانه جامع نیکوکاری ، اظهارکرد: تا کنون ۸ موسسه خیریه استان با مراکز نیکوکاری ادغام شده است.

وی گفت: این نهاد در تلاش است تا تمامی موسسات خیریه استان به سامانه جامع نیکوکاری بپیوندند تا زمینه خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با بیان اینکه ۱۷۷ مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی فعال است، افزود: ۱۴۹ مرکز نیکوکاری عمومی هستند و ۲۸ مرکز تخصصی هستند.

الهی راد با بیان اینکه در حال حاضر ۸۹ هزار نیازمند در سامانه مراکز نیکوکاری خراسان شمالی ثبت شده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد ۴۸ هزار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، ۱۲ هزار نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان هستند و ۳۹ هزار و ۷۴۰ نیازمند تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.

وی در ادامه با اشاره به کمک ۹۸ میلیارد تومانی مردم نوع دوست استان به کمیته امداد خراسان شمالی افزود: طی سال جاری ۹۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان به نیازمندان انجام شده است که از این میزان ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۷۵ میلیارد تومان کمک غیر نقدی بوده است.

الهی‌راد با تاکید براینکه ۷۲ آشپزخانه در مراکز نیکوکاری شکل گرفته است، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی بیش از ۲۳ هزار دیگ غذای گرم پخت شد که ۲۶ هزار نیرو در این امر نقش داشتند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۲۴ هزار و ۶۰۰ بسته غذایی توزیع شده است، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۸۰ هزار بسته افطاری نیز توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی ۱۴۴ آشپزخانه حسینی در ماه محرم خبر داد و گفت: ۳۸ هزار نیرو در این مهم همکاری داشتند.

 انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول