اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت 24 میز خدمت برای بررسی مشکلات اقتصادی و دارایی در مازندران

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: همزمان با هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران 24 میز خدمت این وزارتخانه به مدت 2 روز در مازندران مشکلات مردم را رسیدگی می‌کنند.

فعالیت 24 میز خدمت برای بررسی مشکلات اقتصادی و دارایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ذبیح‌اله سلمانی امشب همزمان با هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران در حاشیه برگزاری میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سفر استانی هیأت دولت به مازندران به مدت دو روز برگزار می‌شود و نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها تکلیف داشتند با برگزاری میز خدمت مهمان مردم این استان شمالی باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به مازندران از صبح روز جمعه، افزود: ۲۴ میز خدمت امور اقتصادی و دارایی شامل میز نماینده تام‌الاختیار وزیر، مدیرکل استانی، گمرک، سازمان مالیاتی، بورس، سازمان سرمایه‌گذاری، بانک‎ها، بیمه‌ها و دیگر دستگاه‌های تابعه و وابسته از ساعت ۸ صبح امروز کار خود را به مدت دو روز آغاز کردند تا در خدمت مردم این استان شمالی کشور باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: رسیدگی و برطرف کردن مشکلات مردم از وظایف ما است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برخی از تقاضا و درخواست متقاضیان در مواقعی که ضرورت دارد به وزارت امور اقتصادی و دارایی در تهران ارجاع داده شود با دستور نماینده تام‌الاختیار انجام تا موضوع به مسؤولان کشوری اطلاع داده می‌شود.

سلمانی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند مرحله به مرحله نحوه رسیدگی و بررسی درخواست‌های خود را پیگیری کنند و موارد به آنها گزارش داده می‌شود تا نتیجه نهایی شامل اقدامات پایانی است که به متقاضیان اعلام می‌شود.

*خاندوزی مهمان مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در حاشیه برگزاری میز خدمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم، مؤثر و سازنده دولت در استان‌های مختلف چه حین سفر ریاست جمهور و بعد آن برگزاری میز خدمت است تا مردم از نزدیک و بدون واسطه مشکلات و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

سید اسماعیل هاشمی افزود: مردم مازندران می‌توانند برای بررسی و ثبت درخواست‌ها به میز خدمت مراجعه کرده و درخواست را در فرم‌های مورد نظر درج کند، در اقدام بعدی درخواست‌ها با ثبت در سامانه سامد به گردش می‌افتد و همچنین هم‌استانی‌ها می‌توانند به صورت حضوری در بخش‌های مختلف با حضور مدیر استانی مشکلات خود را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: پس از ثبت درخواست، افراد از طریق سایت ۱۱۱ نهاد ریاست جمهوری و شماره تماس یا ارسال پیامک نتیجه پیگیری‌ها را دنبال می‌کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران خاطرنشان کرد: سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت وزیران به مازندران دستاوردهای خوبی برای استان خواهد بود و با بررسی همه جانبه مشکلات و موانع در استان شاهد پیشرفت روزافزون شهرها و مناطق مختلف خواهیم بود.

این مسؤول در پایان گفت: در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت همراه به مازندران، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی فردا جمعه مهمان مردم شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول