اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

امید سپیدرود به روز‌های آینده لیگ دو/پیروزی سپیدرود مقابل رزکان

سپیدرود رشت توانست در یک بازی برتر تیم شهدای رزکان را در استادیوم سردارجنگل رشت با دو گل شکست دهد.

امید سپیدرود به روز‌های آینده لیگ دو/پیروزی سپیدرود مقابل رزکان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود رشت توانست در یک بازی برتر تیم شهدای رزکان را در استادیوم سردارجنگل رشت با دو گل شکست دهد تا دومین سه امتیاز پیاپی را در دو بازی بدست بیاورد. 

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود رشت در این دیدار رضا مبلغ ناصری، پویا عزیزپور، مبین رضاپور، آرمان مردانی، مهیار نوری، حسین آفرین زاد، حکیم حزباوی پور، پرهام جوادی، کیوان محمدنژاد، اویس کردجهان و علی رضا صبوری را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

محسن کریمی سرمربی شهدا رزکان. ، میلاد تولایی، فریور محبی، بهنام عسگرخانی، سید روح اله نعمتی، محمدرضا ملایی، آبتین محمدعلی، احمدرضا احمدوند، حسین قنبری، محمدرضا بالوتلی، علی رضا کاظمی و مهدی یاراحمدی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

بازیکنان جدید و منتخب حسن اشجاری برای به ثمر رساندن گل نخست خودشان بیشتر از ۲۰ دقیقه هواداران را منتظر نگذاشتند و پاس در عمق علی رضا صبوری پشت محوطه جریمه به حکیم حزباوی‌پور رسید و او با یک بغل پای منطقی گل برتری تیمش را به ثمر برساند. 

دقیقه ۲۸ نخستین کرنر بازی برای سپیدرود بدست آمد و ضربه ارسالی کردجهان را مدافعان رزکان دور کردند. 
پنج دقیقه پیش از پایان نیمه اول رضا ناصری جوان با یک سیو عالی دروازه سپیدرود را نجات داد و داخل محوطه جریمه در یک نبرد تک به تک توپ را راهی کرنر کرد. 

در ابتدای نیمه دوم ضربه‌ ایستگاهی کردجهان پشت محوطه جریمه از بالای دروازه رزکان به خارج رفت. 
ده دقیقه پس از نیمه دوم یک و دوی عالی کیوان محمدنژاد با اویس کردجهان و شوت سنگین محمدنژاد با فاصله میلیمتری از تیرگ عمودی دروزاه رزکان راهی اوت شد. 

دقیقه ۶۰ بازی حسن اشجاری هم در میانه‌های نیمه دوم دست به دو تعویض هم زمان تهاجمی زد و دو بازیکن تهاجمی خود به نام‌های رضا عاشوری و امیر قلم آرا را وارد زمین کرد تا در نیمه دوم قافیه را تیمش به حملات مهمان نبازد. 

دقیقه ۶۵ بازی پرهام جوادی داخل محوطه جریمه از روی ضربه شروع مجدد می‌توانست گل دوم سپیدرود را به ثمر برساند که کم دقتی پرهام در این صحنه مانع رسیدن سپیدرود به گل دوم شد. 

دقیقه ۶۹ بازی بود که با شوت سر ضرب داوود فکری از داخل محوطه جریمه فرصت هیچ عکس العملی را برای رضا ناصری به جای نگذاشت تا بازی به تساوی کشیده شود. 

دقیقه ۷۶ هم ضربه ایستگاهی اویس کردجهان از چسبیده به محوطه جریمه از بالای دروازه مهمان به خارج رفت. 
دقیقه ۷۷ هم سانتر مواج اویس کردجهان را با ضربه سر پژمان ثباتی نواخت تا میلاد تولایی با نوک انگشتان توپ را راهی کرنر کند. 

۱۰ دقیقه پایانی روی تعارف و اشتباه مدافعان سپیدرود با مهاجم رزکان، گل دوم مهمان می‌توانست به ثمر برساند که با خوش شانسی توپ راهی کرنر شد. 

دقیقه هشتادو یک نیز خطای مسلم مدافع رزکان در حالت تک به تک بر روی پژمان ثباتی می‌توانست یک پنالتی اخراج را به سود سپیدرود به ارمغان آورد که داور هیچ اعتقادی به اجرای عدالت نداشت! 

چند دقیقه بعد آرمان مردانی جوان اول این روزهای سپیدرود بر روی پاس زیبای میلاد نجفی تازه وارد یک گل کلاسیک زیبا را وارد دروازه مهمان کرد تا سپیدرود دوباره از حریف پیش بیفتد. 

حاشیه‌ها:

بر طبق عادت همیشگی و قانون غیرقابل تغییر فوتبال گیلان، باز هم بازی سپیدرود بدون حضور حتی یک تماشاگر برگزار شد تا یادمان باشد که سپیدرود در مرکز استان خودش غریب است. 

زرکان نیمه دوم را با دو تعویضی تهاجمی آغاز کرد و دو بازیکن خط آتش خود به نام‌های افشین اسماعیل زاده و عیسی مرادی را وارد زمین کرد. 

مسابقه در هوای سر اسفندماهی و زیر باران شدید باران نخ بار شهر رشت برگزار شد و شدت باران در نیمه دوم بالا گرفت و برروی کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشت و به خصوص اینکه مسئولان برگزاری مسابقه از روشن کردن پروژکتورهای ورزشگاه خودداری می‌کردند. 

محمد مهدی محمدپور بازیکن با استعداد و جوان سپیدرود که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته توانست دقایقی را برای سپیدرود رشت به میدان برود. 

در نیمه نخست داور ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و این عدد در نیمه دوم ۵ دقیقه اعلام شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول