اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان به مسافران

معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فرمانداران، شهرداران را مکلف کنند تا پیش از پایان سال، در ورودی شهرهای استان سمنان، تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری نصب شود.

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان به مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان که در سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه خدمات سفر و برای فراهم‌سازی سفر ایمن برای مسافران در استان، تمهیدات لازم اتخاذ شود و اقدامات در حال انجام است.

وی بیان کرد: فرمانداران، شهرداران را مکلف کنند تا پیش از پایان سال، در ورودی شهرهای استان سمنان، تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری نصب شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: دستگاه‌های امدادی با توجه به افزایش ترددها در ایام نوروز ۱۴۰۱، آمادگی کامل را در دستور کار قرار دهند.

حمیدی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز سال جاری مساعدت‌های لازم را با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای ارائه خدمات مطلوب، در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری دست‌فروشان در ورودی شهرها و زیباسازی ورودی‌ها انجام گرفته و دست‌فروشان به محل‌های در نظر گرفته شده برای استقرار انتقال داده شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول