اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خانواده شهردار بالاخره ساکن شهرکرد هستند یا خیر؟/ حرف و عمل متفاوت یک عضو شورای شهر+فیلم

عضو شورای شهر با اینکه خود در جلسه بر عدم سکونت فرزند شهردار در شهرکرد اعتراف می‌کند ، ولی موقع رای‌گیری در همان جلسه رای بر اقامت و سکونت خانواده شهردار در شهرکرد می‌دهد.

خانواده شهردار بالاخره ساکن شهرکرد هستند یا خیر؟/ حرف و عمل متفاوت یک عضو شورای شهر+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حواشی سکونت شهردار در این روزهای اخیر به خصوص سه جلسه آخر شورای شهر محل بحث بود تا اینکه در آخرین جلسه شورای شهر که با حضور فرماندار شهرستان شهرکرد و 6 عضو شورای شهر برگزار شد، نهایتا پس از رای‌گیر نهایتا، اقامت و سکونت خانواده شهردار برای 4 تن از اعضای شورا محرز نشد.

پس از جلسه شهردار با جمع‌آوری استشهادی مبنی بر سکونت در شهرکرد به دنبال تغییر مصوبه شورای شهر است و این درحالی است که یوسف صادقی که در نهایت، رای به سکونت و اقامت خانواده شهردار می‌دهد، در همان جلسه اعتراف می‌کند که فرزند شهردار که دانش‌آموز یک مدرسه تیزهوشان است، حاضر نشده برای ادامه تحصیل به شهرکرد بیاید.

قانون چه می‌گوید؟

بر اساس دستورالعمل ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۹۷/۹/۲۵ قانون تصریح کرده است که شهردار نهایتا یک ماه پس از انتصاب باید خود و خانواده‌اش شامل همسر و فرزندان تحت تکفل در شهر مورد نظر سکونت و اقامت کنند.

رفتار سلیقه‌ای این عضو شورای شهر

نکته قابل تامل در این موضوع این است که چرا یک عضو شورای شهر با اطلاع از بند قانونی که در همان جلسه قرائت شده و با توجه به اینکه خود اعتراف می‌کند که خانواده شهردار ساکن شهرکرد نیست، ولی در همان جلسه به عدم سکونت و اقامت شهردار و خانواده‌اش رای نمی‌دهد!

 

انتهای پیام/3339 / 57

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول