اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۵۲۰ راهکار رفع مشکلات آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری احصا شد

دبیر جمعیت معلمان جوان چهارمحال و بختیاری گفت: با نظرخواهی از سه هزار معلم و برگزاری نشست‌های مبسوط با اساتید و صاحب‌نظران ۵۲۰ راهکار برای رفع مشکلات آموزش وپرورش گردآوری و در قالب کتاب نظام مسائل آموزش و پرورش آماده شده است.

۵۲۰ راهکار رفع مشکلات آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری احصا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل آموزش و پرورش که توسط جمعیت فرهنگیان جوان چهارمحال و بختیاری تالیف شده‌ بود در اداره کل آموزش و پروش رونمایی شد.

علی فلاحتکار در این آیین گفت: فعالیت‌های جمعیت فرهنگیان جوان کشور در راستای ارتقای کیفیت آموزش بوده و اصلا بنای کار سیاسی در این جمعیت وجود ندارد که تدوین این کتاب ارزشمند و کاربردی بر این موضوع صحه می‌گذارد.

 دبیرکل جمعیت فرهنگیان کشور ادامه داد: جوانان انقلابی مخصوصا معلمان که به گفته رهبر انقلاب پایه‌ریزان تمدن هستند باید در راستای پیشرفت جامعه اسلامی شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت‌ها ببرند و در تشکیل تمدن اسلامی اثرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیرفتن صرفا گرفتن پست و مقام و میز ریاست نیست بلکه با احصای مسئله‌ها و دغدغه‌های نظام و مردم و پیدا کردن راهکارهای عملیاتی برای رفع آن‌ها می‌توان بیشترین تاثیر را در رشد جامعه داشت.

رشد تمامی شاخص‌های آموزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری

در ادامه محمد محمدی گفت: به برکت نظام مقدس اسلامی شاخص‌های آموزشی مخصوصا در مناطق محروم رشد چشم‌گیری داشته و در مقطع ابتدایی حدود ۱۰۰ درصد کودکان این استان تحت آموزش و سوادآموزی قرار گرفته‌اند.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما در راستای بهبود کیفیت آموزش در مدارس از هر کمکی استفاده‌ خواهیم کرد و قطعا این کتاب توسط کارشناسان اداره برای عملیاتی کردن در سطح مدارس مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

۵۲۰ راهکار رفع مشکلات آموزشی احصا شد

در پایان احسان طاهری تصریح کرد: جمعیت فرهنگیان جوان از یک سال قبل بنای کمک به آموزش و پرورش در راستای ارتقای سطح آموزشی را پایه‌ریزی کرد و اعضا با مطالعه دقیق و با در نظر گرفتن اسناد بالا دستی و توجه ویژه به بیانیه‌گام دوم انقلاب شروع به احصای مسائل آموزش و پرورش کردند.

دبیر جمعیت معلمان جوان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با نظرخواهی از سه هزار معلم چهارمحال و بختیاری و برگزاری نشست‌های مبسوط با اساتید و صاحب نظران ۵۲۰ راه حل برای رفع مشکلات آموزش وپرورش گردآوری و در قالب یک کتاب تحت عنوان نظام مسائل آموزش و پرورش آماده شده است.

طاهری تصریح کرد: این مجمع در صدد کمک به آموزش و پرورش است و همه تلاش خود را برای ارتقای سطح آموزش و سوادآموزی در سطح استان خواهد داشت. 

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول