اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد نماینده ولی‌فقیه از ضعف شهرداری در مناسبت‌هایی مثل نیمه شعبان/خیابان‌هایی که مثل بیابان است!

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه شهرداری ما معمولاً پول کارگر را هم ندارد در خیابان‌ها که قدم می‌زنیم به مانند بیابان است. آن قدر چاله و چوله دارد که نمی‌توان تعریفی برای آن داشت.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه از ضعف شهرداری در مناسبت‌هایی مثل نیمه شعبان/خیابان‌هایی که مثل بیابان است!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست با بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشن‌های دهه مهدویت اظهار کرد: مهدویت و انتظار برای حاکمیت اخلاق، عدالت، معنویت و رشد بشر در ابعاد مختلف است که می بایست خود را برای پیشرفت همه جانبه زیر لوای مهدویت آماده کنیم.

وی گفت: محدودیت سراسر علم و دانش و اخلاق و معنویت و راهی برای پیشرفت انسان است که تلاش در این مسیر خدمت به بشریت است چرا که خداوند وعده حاکمیت مستضعفان بر جهان را داده و این امر محقق خواهد شد.

حسینی گفت: انقلاب ما مقدمه‌ای برای آن حکومت الهی و معنوی است آن روز فرا می‌رسد و در واقع انقلاب مهدوی سراسر عالم را فرا خواهد گرفت و حکومت های باطل سرنگون می‌شوند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز وظیفه همه ما سنگین است و باید در قبال مهدویت و انتظار به صورت عملی و فکری وارد میدان شویم و فضا را برای آن روز بزرگ آماده کرده و شهرها حال و هوای مهدوی داشته باشند.

حسینی افزود: می‌بایست مساجد آماده شود و مبلغین و کارشناسان در فضای رسانه و در مساجد و سایر اماکن تفکر مهدویت را ترویج دهند و در این دهه مساجد کاملاً آماده برنامه‌های جشن و سخنرانی و بصیرت‌افزایی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد در ادارات باید تزیین شود در ادارات بزرگی مثل آموزش و پرورش، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی حداقل دو برنامه جشن داشته باشند در کنار آن برنامه هایی مثل مسابقه های کتابخوانی و مقاله نویسی و شب شعر نیز برگزار شود.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری در این حوزه کاری گفت: بحث فضا سازی شهری و مساجد بسیار مهم بوده متأسفانه شهرداری ما معمولاً پول کارگر را هم ندارد در خیابان‌ها که قدم می‌زنیم به مانند بیابان است. آن قدر چاله و چوله دارد که نمی‌توان تعریفی برای آن داشت.

امام جمعه یاسوج در ادامه انتقاد خود از عملکرد مدیریت شهری گفت: هر کسی بیل و کلنگی در دست گرفته و قسمتی از شهر را کنده کاری می‌کند و بعد از آن به حال خود رها می‌شود مگر این افراد تعهدی برای ترمیم آسفالت نمی‌دهند؟ چرا باید چهره خیابان‌ها و معابر ما این قدر زشت باشد شهرداری و سایر ارگان ها چه می کنند؟.

نماینده ولی فقیه در استان با درخواست از مردم و مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر جشن‌های نیمه شعبان گفت: هر کسی برای خودش وظیفه‌ای را مشخص کند مغازه دارها و صنوف جلوی درب مغازه ها پرچم و چراغانی داشته باشند.

حسینی یادآور شد: مقداری ضعیف هستیم دلیل ضعف ما شاید به سابقه مدنیت و شهرنشینی باشد.

وی با بیان اینکه نیازی نیست حتماً برای نیمه شعبان در کمیته‌ها و جلسات تصمیم گیری شود گفت: کار باید به صورت دلی بوده همه پای کار بیایند و البته مسئولان هم وظیفه دارند مردم را به این امر تشویق کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول