اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خداباوری، مردم محوری و عمل جهادی، راهکارهای قطعی عمل به جهاد تبیین است

دستیار ویژه وزیر اطلاعات گفت: خداباوری و مردم محوری و نیز عمل جهادی و همه جانبه، راهکارهای قطعی برای عمل به فریضه جهاد تبیین است.

خداباوری، مردم محوری و عمل جهادی، راهکارهای قطعی عمل به جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، شفیعی دستیار ویژه وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه گفت: موضوع جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و به عنوان یک فریضه از سوی معظم‌له مطرح شده، در حکم یک الگوی مطلوب و شاخصه اصلی غلبه بر دشمنان است.

وی افزود: در شرایط پرمخاطره و تحریم که از سوی آمریکا بر ما تحمیل شده، خداباوری و مردم محوری و نیز عمل جهادی و همه جانبه، دیگر راهکار قطعی برای عمل به فریضه جهاد تبیین است.

شفیعی تاکید کرد: برای تحقق این توصیه مقام معظم رهبری، نقاط قوت مطلوب و موثری داریم که ما را در تحقق این توصیه ایشان موفق می کند. مهمترین نقطه قوت ما وجود یک رهبری بصیر، شجاع وهوشمند است که هر جا نیاز دیدند، حجت را بر همگان قطعی کرده‌اند. نمونه اخیر آن هم در منازعات بین اوکراین و جهان غرب بود که ایشان با ورود به موقع، مواضع پر قدرت ایران را اعلام کردند.

وی با اشاره به مقاومت مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان دومین نقطه قوت، خاطرنشان کرد: مردم تا امروز هر جا لازم بوده در حمایت از نظام اسلامی به صحنه آمده اند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی از استقلال کشور و عمق راهبردی اطمینان آفرین و اثرگذار، پیشرفتهای علمی در عرصه‌های مختلف و دستیابی به قدرت نظامی بسیار بالا به عنوان دیگر نقاط قوت در این زمینه یاد کرد و گفت: اهمیت اینها زمانی بیشتر مشخص می‌شود که همگان بدانند جمهوری اسلامی تاکنون موفق شده با این مولفه‌ها توان بازدارندگی بسیاری بالای خود را در عرصه‌های بین‌الملل به اثبات برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان قوت  مطلوب برای چرخش منطقی و نظام مند قدرت و نیز نهادینه شدن مردم سالاری دینی یاد کرد و افزود: 2 رکن اساسی حکومت جمهوری اسلامی، دین و مردمی بودن آن است. در انتخابات مردم با شناخت و بینش دینی خود تعیین می‌کنند چرخش نخبگان به چه سمت و سویی حرکت کند.

شفیعی همچنین با اشاره به فرصت‌های پیش روی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: همراستایی، هم نظری و هماهنگی بین اجزای نظام و نبود چند صدایی به عنوان یک فرصت نظام اسلامی است. اینها باعث ایجاد امنیت در سرتاسر کشور شده و امروز شاهد ثبات و آرامش نسبی در نقاط مختلف کشور هستیم و حتی با وجود مشکلات معیشتی، مردم در کمال آرامش اعتراضات مدنی خود بدون اینکه لطمه‌ای به امنیت نظام وارد شود، مطرح می‌کنند.

وی افزود: البته اعتراضات مدنی برای مسوولان حاوی یک پیام مهم است و آن این که رفع مشکلات مردم، نیازمند مدیریت جهادی است تا مردم مفهوم واقعی مسوول خادم را در نظام اسلامی حس کنند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: اراده معطوف به حل مسئله با نگاه ظرفیت درونی بین اجزای مختلف، انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت و سیادت منطقه‌ای ایران، از دیگر فرصتهای در اختیار ما است. اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در تامین منافع و مصالح ملی و به شکست نشاندن استراتژی‌های پی در پی نظام سلطه، تا جایی است که مقامات آمریکایی به شکست خود در فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی اعتراف می کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول