اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش مبلغ عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهرداری رشت با اشاره به ارسال لایحه‌ای مبنی بر پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت گفت: با موافقت اعضای شورا به مدت یک هفته این لایحه را مسکوت نگه میداریم تا شهرداری رشت در صورت مساعد بودن شرایط اعتباری، مجددا لایحه‌ای به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به منظور پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت، به شورا ارسال کند.

افزایش مبلغ عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در سی‌ویکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت اظهار کرد: بر اساس لایحه ارسال شده از سوی شهرداری رشت، مبلغ یک میلیون تومان عیدی برای رانندگان استیجاری در نظر گرفته شده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در لایحه ارسالی از سوی شهرداری رشت مبلغ یک میلیون تومان برای رانندگان استیجاری شهرداری به عنوان عیدی در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به اینکه شورا موافق افزایش مبلغ عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری است، بنابراین با موافقت اعضای شورا به مدت یک هفته این لایحه را مسکوت نگه می‌داریم تا شهرداری رشت در صورت مساعد بودن شرایط اعتباری، مجددا لایحه‌ای به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به منظور پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت، به شورا ارسال کند. 

هادی رمضانی عضو شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به پرداخت یک میلیون تومان عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت اظهار کرد: بنده معتقدم پرداخت یک میلیون تومان عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت در این تورم حاکم بر جامعه بسیار اندک است و امیدوارم با موافقت شورا این مبلغ به یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش پیدا کند. 

پرداخت عیدی کارگران شهرداری رشت به سال آینده موکول نشود
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه رای صادره پیرامون نحوه پرداخت عیدی کارگران توسط دیوان عدالت نقض شد، اظهار کرد: شهردار رشت برای پرداخت عیدی کارگران شهرداری رشت با جدیت پیگیر باشد و پرداخت عیدی کارگران شهرداری رشت نباید به سال آینده موکول شود. 

سید شمس شفیعی به موضوع بهره وری اشاره کرد و گفت: فردی ممکن است یک بند قانونی که متعلق به سی سال پیش است را مجددا پیگیری کند و آن موضوع موجب بروز مشکلاتی پیرامون پرداخت حقوق و مزایای پرسنل فعلی شود و انتظار داریم شهردار رشت در این باره دقت و پیگیر رفع مشکلات پرسنل باشد. 

وی با بیان اینکه در هفته درختکاری اقدامات خوبی از سازمان سیما و منظر شهرداری رشت شاهد بودیم، افزود: باید فضای شهر رشت برای استقبال از بهار آماده شود. 

شفیعی با اشاره به جریان استیضاح شهردار رشت تصریح کرد: روند استیضاح شهردار رشت قانونی بود و حالا که به هر دلیلی شهردار رشت باقی مانده، شورا نیز از وی حمایت می‌کند تا اقدامات خوبی در رشت انجام شود و برخی به دنبال دو قطبی کردن شورا هستند که یقینا این موضوع پذیرفتنی نیست و در فضای حاکم بر شورا اتحاد و همبستگی بسیار خوبی حاکم است. 

تعیین تکلیف اتوبوس‌های رشت در قزوین
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در زمان اعزام اتوبوس‌های شهر رشت به قزوین به منظور تعمیر آنان وضعیت اتوبوس‌ها به خوبی صورت برداری نشدند، اظهار کرد: متاسفانه چند سالی است که تعدادی از اتوبوس‌های رشت در قزوین وجود دارد و از بابت تعمیر برخی از این اتوبوس‌ها، شهرداری قزوین سه میلیارد تومان مطالبه دارد. 

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه به ما اطلاع داده‌اند که در قزوین از قطعات اتوبوس‌های رشت برای تعمیر اتوبوس‌های قزوین استفاده می‌کنند، افزود: هر چه زمان بیشتری می‌گذرد به لحاظ فنی از قیمت اتوبوس‌های رشت کاسته می‌شود و باید هر چه سریعتر وضعیت این اتوبوس‌ها تعیین تکلیف شود. 

اعضای شورای شهر رشت پیش از شروع جلسه صحن شورا در محوطه ساختمان شورا نسبت به کاشت نهال به منظور گرامی داشت هفته درختکاری اقدام کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول