اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دومین کاروان راهیان نور دانشجویی به جنوب کشور اعزام شد

دومین کاروان راهیان نور دانشجویان با حضور سردار ذوالقدر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) اعزام شد.

دومین کاروان راهیان نور دانشجویی به جنوب کشور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مهدی مهدیان: دومین کاروان اعزامی راهیان نور با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام، وحید حسن پور مسئول بسیج دانشجویی استان تهران، نریمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، حجت الاسلام عبدالله پور نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران و مسئولان استانی در سالن همایش دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ادامه حسن پور به تشریح زمانبندی کاروان های اعزامی و مجموع برنامه های فرهنگی و تربیتی که قرار است در طول این سفر برگزار شود پرداخت.

وی در ادامه به عزم بسیج دانشجویی در رابطه با اینکه قرار است در بین برنامه های برگزار شده مباحث مربوط به جهاد تبیین را و بازدید از دستاوردهای علمی و صنایع مهندسی در جنوب کشور را یادداشت کنند، اشاره کرد.

در ادامه این برنامه سردار ذوالقدر، با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس آنقدر مظلوم بودیم که حتی در تامین ابتدایی ترین تجهیزات خود دچار مشکل بودیم عنوان کرد امروز ایران اسلامی به برکت همان رشادت ها و همین حضور پرشور شما در راهیان جنوب و غرب کشور به جایگاهی دست یافته که ابر قدرت ها حتی نمی توانند در ذهن خود به فکر تجاوز به مرزهای میهن عزیزمان را داشته باشند.

وی تاکید کرد: این امکان امروز برای شما فراهم شده است تا در جبهه های حضور پیدا کنید که سابقا عزیزترین و رشیدترین جوان های این مرز و بوم حضور داشته اند پس به خود شناسی پردازید.

در انتهای این برنامه برادران اعزامی کاروان راهیان نور با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان تهران، مسئول اردویی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی با اهدا بسته های بهداشتی و فرهنگی از زیر قرآن بدرقه و راهی اردوهای راهیان نور شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول