اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور سفرای کشورهای عضو اکو در مراسم رویداد ساری ۲۰۲۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بر اساس برنامه‌های اعلام شده حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو اکو در مراسم افتتاحیه رویداد ساری ۲۰۲۲ قطعی شده است.

حضور سفرای کشورهای عضو اکو در مراسم رویداد ساری ۲۰۲۲

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی ایزدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با میزبانی مازندران به عنوان پایتخت گردشگری اکو اظهار کرد:  دستگاه‌های  اجرایی استان برای برگزاری این رویداد اعلام آمادگی کردند تا حدودی ایجاد حساسیت‌ها باعث شده که دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم و پس از آن نیاز به هماهنگی‌های بین بخشی وجود دارد.

وی تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌هایی که در زمینه برگزاری این رویداد همکاری کنند مشخص شده برای ۱۱ کمیته ابلاغ صادر و درخواست‌های برای اجرایی شدن برنامه‌های رویداد ۲۰۲۲ صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، درباره مسائل اعتباری و اقداماتی که انجام شده، گفت: بخشی از اعتبارات تامین شده که کافی نبوده، سفر ریاست جمهوری فرصت مناسبی است که زمینه دریافت اعتبارات فراهم شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

ایزدی در ارتباط با برگزاری مراسم افتتاحیه، اظهار کرد: بر اساس برنامه اعلام شده حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو اکو در مراسم افتتاحیه قطعی شده است.

وی یادآور شد: مراسم افتتاحیه در مجتمع بهزیستی شهرستان ساری برگزار می‌شود که از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است.

وی با اعلام اینکه زمان اختتامیه این مراسم پایان مهرماه سال ۱۴۰۱ است، افزود: در فاصله بین مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه‌های متعددی در سطح استان مازندران پیگیری می‌شود.

ایزدی در ارتباط با زیرساخت‌های ایجاد شده در مازندران برای جذب گردشگر خارجی، گفت: چند هتل پنج ستاره در حال ساخت داریم و این مجموعه‌ها تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و  حمایت از فعالان صنایع دستی تامین اعتباراتی را برنامه‌ریزی کردیم تا از فعالان این عرصه حمایت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، در ارتباط با همکاری شهرداری ساری و سایر شهرهای استان، اظهار کرد: متولی برگزاری این رویداد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است و چون در شهر ساری برگزار می‌شود نیاز به همکاری شهرداری ساری و سایر ارگان‌های مرتبط در مرکز استان داریم و تاکنون روند همکاری‌ها مناسب بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴ /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول