اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تأکید دادستان تهران بر لزوم کوتاه شدن زمان دادرسی

دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده و به منظور نظارت میدانی و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۳ بازدید کرد.

تأکید دادستان تهران بر لزوم کوتاه شدن زمان دادرسی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی صالحی با حضور در تمامی شعب و قسمت‌های دادسرای ناحیه ۳ و اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

دادستان تهران با تأکید بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان دادرسی، اهمیت حفظ نظم و انضباط محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی دستور داد همکاران قضائی و اداری همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم ارباب رجوع به کار گیرند.

وی با قضات و کارکنان اداری دادسرا نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن اطلاع از نقطه نظرات و مطالبات آنها، دستورات و ارشادات لازم را برای بهبود عملکرد دادسرا، ارائه کرد.

صالحی با برخی از مراجعین دادسرا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است در این بازدید، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ نیز گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول