اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات ضد اماراتی در یمن با جنازه‌های کشته‌ها+ عکس

اهالی شهری در غرب یمن که تحت اشغال نیروهای اماراتی است در اعتراض به هرج و مرج امنیتی، با اجساد کشته‌شدگان دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

تظاهرات ضد اماراتی در یمن با جنازه‌های کشته‌ها+ عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در اقدامی عجیب ساکنان شهر «الخوخه» در استان «الحدیده» (غرب یمن) –این شهر تحت کنترل نیروهای اماراتی است-  اجساد کشته‌شدگان ناشی از هرج و مرج امنیتی را به دست گرفتند و تظاهرات کردند.

بر اساس گزارش «الخبر الیمنی»، نیروهای اماراتی محاصره خفه کننده خود بر شهر الخوخه را تشدید کرده و یک مرکز امنیتی ویژه این شهر را بسته‌اند که این  اقدام منجر به وخامت وضعیت امنیتی شده و شکایات شهروندان خشمگین از حوادث خشونت آمیز و سرقت بیشتر شده است.

کارکنان تنها مرکز امنیتی در این منطقه به دستور فرمانده نیروهای ائتلاف در ساحل غربی یمن بدون هیچ بهانه‌ای اخراج شده‌اند و به آنها اجازه بازگشت به سر کار داده نمی‌شود.

یمنی‌ها تا کنون بارها با برگزاری تظاهرات به حضور نیروهای بیگانه از جمله نیروهای وابسته به امارات اعتراض کرده‌اند و خواستار خروج آنها شده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول