اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف 2400 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2414 دستگاه رمز ارز غیر مجاز توسط شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ، با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در نقاط مختلف استان کشف و ضبط شده است.

کشف 2400 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابوذر الوار امروز با بیان این خبر اظهار داشت: کشف و جمع آوری این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز در بازرسی از بیش از صد نقطه محل صورت گرفت. وی یادآورشد: با توجه  به کشفیات سال گذشته و مقایسه آن با میزان کشفیات سال جاری، شاهد رشد چشم گیری در زمینه شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بوده ایم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت، افزود: در بازرسی های اخیر از یکی از منازل در شهرستان لار تعداد 125 دستگاه رمز ارز قاچاق، پیش از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق استان، شناسایی و تحویل ضابطین قضایی گردید.

این مسئول بر نقش مردم و گزارش های مردمی در کشف مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز در سطح استان  تاکید کرد و افزود: ارائه گزارش‌های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش‌هایی را هم برای آنان در بردارد.

الوار، یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق شماره 113ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره 114ستاد خبری اطلاعات سپاه، سامانه "سمات" شرکت توانیر به آدرسwww.tavanir.org.ir/samaat وثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره های: 3000290157 و شماره فضای مجازی 09916672483 دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و اپلیکیشن برق من، استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارزها را معرفی و از پاداش میلیونی تا سقف 20 میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره مند گردند.

وی همچنین یادآور شد: به جهت سهولت دسترسی شهروندان به این دفتر از طریق راه های ارتباطی فوق، آماده دریافت گزارشات تخلف اداری ، بی انضباطی و موارد مشابه در سطح استان فارس می باشیم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی و شهروندان بتوانیم مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز را شناسایی و ضمن برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان، از بیت المال نیز صیانت نماییم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول