اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از جانبازان کهگیلویه و بویراحمد/جهاد تبیین کارآمدترین سلاح مقابله با دشمن

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین را مهم‌ترین سلاح مقابله با دشمن ذکر کرد.

تجلیل از جانبازان کهگیلویه و بویراحمد/جهاد تبیین کارآمدترین سلاح مقابله با دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از جوانان ستاد نماز جمعه به درخواست نماینده ولی فقیه در استان با برخی جانبازان استان دیدار کردند.

حجت الاسلام پیشقدم به مهمترین شاخصه های انقلابی گری که در یک دهه اخیر در کلام مقام معظم رهبری در توصیه به جوانان و ‌ نوجوانان بوده اشاره کرد و گفت: یک جوان انقلابی در وهله اول باید بصیر باشد و در کنار این بصیرت، دارای روحیه جهادی بوده تا بتواند در پیشرفت نظام و انقلاب نقش آفرینی کند.

وی نقطه اتصال این دو شاخصه را در کلام رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دانست و افزود: دشمن درصدد تغییر هویت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است. حمله دشمن بر باور و اعتقاد جوانان در عصر حاضر از  خاصیت جنگ نرم است و راه مقابله با این جنگ، جهاد تبیین است که قطعا کارآمدترین راه برای مبارزه با حمله دشمن است. 

وی هدف دشمن در این جنگ نرم را  ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: دشمن در حال طراحی این تفکر است که به جامعه تلقین کند که نظام حاکم کارایی لازم را در بحث مدیریتی ندارد لذا پیوسته در حال حمله به آرمان‌ها و اهداف و برنانه های انقلاب اسلامی است. 

این مسئول هدف از جهاد تبیین را معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بعد از چهار دهه به نسل جوان و‌ نوجوان و جامعه جهانی دانست و افزود: آشنایی نسل هایی که انقلاب را ندیدند و با مبانی انقلاب آشنایی ندارند از مهم‌ترین  برنامه های ضروری در دوران کنونی انقلاب است و همه ما در این جهاد باید نقش آفرینی کنیم.

پیشقدم تغییر هویت جوانان ‌‌و نوجوانان دانست و اظهار داشت: لشکر دشمن با طراحی مناسبت های پوچ و بی ارزش به جای مناسبتهای ملی، مذهبی با هدف حمله به باور و اعتقاد جوانان ایران اسلامی است لذا جهادگران تبیین در لبیک به ندای ولی و حجت زمان خود، وظیفه دارند که رسالت خود مبنی بر خنثی کردن نقشه های شوم و باطل دشمن را به بهترین نحو انجام دهند. 

 پیشقدم در ادامه یکی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز جامعه در عصر حاضر را فضای مجازی دانست و افزود: دشمن از فضای مجازی به عنوان سلاح در جنگ فرهنگی استفاده می‌کند و به وسیله آن تیرهای زهرآگین خود را آماج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران می‌کند، و هدفی جزء بی هویت کردن ‌‌نوجوانان و‌ جوانان ما ندارد.

وی نقش آفرینی مثبت و سازنده  در فضای مجازی را که عرصه جولان دادن دشمن است را ‌نوعی جهاد تبیین دانست و افزود: دشمن دیگر به دنبال جنگ سخت و رو در رو با انقلاب و جوانان ما نیست و لذا آرایش جنگ امروز با سلاح خاص خود بر روی موضوع فرهنگ ها است و امروز جهاد تبین کمک می کند که جوانان و نوجوانان ما، در این جنگ اماج گلوله های بی باوری و بی اعتقادی قرار نگیرند و مسیر درست حق را از باطل تشخیص دهند و نقش و جایگاه دستگاه‌های فرهنگی در این میدان نبرد بسیار موثر است.

وی سربازان این جنگ را آحاد ملت ایران دانست و افزود: امروز با توجه به استفاده بیشتر جامعه از فضای مجازی بهترین فرصت جهاد در راه انقلاب شهیدان و آرمان های معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول